Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: jtag behöver råd!

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2011
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    jtag behöver råd!

    hej fick tag på en xbox 360 för 2k den har inte kopplat upp sig mot live och är köpt 08 så den verkar vara grön för att skicka iväg på jtag

    men läste på FAQ att man inte kunde se CD eller CB på den och det skulle avgöra om man kunde jtaga 360n så undrar vad det betyder och ifall det är värt att köpa xboxen ? som att köpa grisen i säcken ifall det inte skulle funka.

    och vart är det billigaste att JTAG boxen tror inte jag vågar på mig löda sj tack för svar?
    eller nån som säljer färdiga boxar?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det ända man kan kolla i förväg är vad den har för dashboard version och när den är tillverkad, är den moddad/lagad kan man enkelt ha bytt skal och då även datumet...

    Billigaste är hempularn runt hörnet, men då får du också vad du betalar för, ett dåligt utfört arbete

    Många av dom kunder som varit hos oss och fått sina konsoller skulle nog hålla med om att vi vet vad vi håller på med, och gör ett bra jobb, jag känner till flera ställen du kan få det fixat till mer eller mindre samma kvalité på jobbet till både högre och lägre pris, men eftersom jag jobbar på PSXCare tänker jag inte nämna något av dom
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2011
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    vad tar ni på hemsidan för jtag om jag skickar in en jtagbar?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    JTAG 700:-
    JTAG + flashning 900:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Staffanstorp
    Inlägg
    35
    Respekt
    0
    Croox90 var befinner du dig i vårt avlånga land?

Liknande diskussioner

  1. jtag hjälp
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 39
    Senaste inlägg: 2011-01-22, 18:58
  2. Jtag-bar?
    By dood in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 58
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 03:59
  3. jtag
    By richi in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 22:52
  4. Jtag?
    By JWhale in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 17:25
  5. Behöver info ang vad jag behöver samt flashning
    By arne tegel in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 02:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •