Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Köpa rätt PSP via online sajt

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    30
    Respekt
    21

    Köpa rätt PSP via online sajt

    Jag vill skaffa en PSP till min yngsta son. Äldsta har en 2004 (tror jag) som har CW (5.50 Gen-D tror jag, fixas hos chip'n'play i GBG). Men hur skall man veta vad man skall köpa idag? Har tittat på ******* men blir lite forvirrad. Skall man ha en slim & light (är det samma som 3004?)? Hur kan man få säljaren att kolla vad det är för modell som dom säljer? Äldsta sonen har en MemoryStick PRO Duo adapter med 2 st 8 GB MicroSD kort och så vill jag ha det i nästa PSP också dvs jag vill helst inte ha någon CW installerat på ett minneskort. Hjälp!
    Jag ser att PSP 3000 kostar 990 kr hos Elgiganten. Skall man slå till? Vad kostar en bra CW därefter?
    Last edited by younso; 2011-02-21 at 14:16.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Den mesta informationen om CFW eller annat på PSP har vi spaltat upp innan våra produkter i vår webbshop här: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=97&xPage=1

    Vi utför installation av filer på ett minneskort köpt av oss för +200 kr utöver minneskortspriset i vår Webshop här:
    http://www.psxcare.com/section.php?xSec=99&xPage=1

    Och kommer du med ett eget kort så lägger vi på rätt filer o uppgraderar till rätt version för 300 kr

    Det viktigaste är att ha så låg mjukvara ( Firmware ) på sin psp som möjligt för att hitta bakdörrar innan de täpps igen av högre mjukvara.
    Högsta mjukvara för att trolla med PSP är 6.35, högre än det får man än så länge spela originalspel på och med. Vet man inte vad en PSP har för mjukvara kan man starta igång den med en laddare ( utan batteri ) och gå in under Settings och System Information o se, o när man är klar kan man göra en fabriksåterställning så ser maskinen ut som den var ny förutom alla fingeravtryck ( System Restore )
    Last edited by Pendragon; 2011-02-21 at 14:49.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. köpa rätt delar till flashdator?
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 16:11
  2. Köpa PSP - vill ha allt rätt
    By braaan in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 10:24
  3. Gör jag rätt?
    By Azrael in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 09:13
  4. Är .iso rätt?
    By ali2 in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-07, 17:25
  5. Har jag fattat rätt?
    By Red_fox in forum SmartXX Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-11, 22:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •