Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Bulletstorm

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17

    Question Bulletstorm

    Hejsan!

    Jag har idag fått min 360 uppdaterad till LT+ o jag antar att det e den senaste versionen.

    Jag har två frågor...

    Finns det någon som fått igång Bulletstorm?
    Sen undrar jag om man ska använda 360 wave patcher när man flashat till LT+?

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    ANVÄND INTE WAVE PATCHER.

    ALLA spel fungerar med LT+. Det enda man kan behöva göra är att patcha dem med AP25 först om inte det finns på från början. Nu tror jag iofs inte att Bulletstorm har det (än så länge).
    Läs den här tråden, http://forum.psxcare.com/support/sho...-med-iso-filen

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Ok tack för infon!

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Jag blev bara mer förvirrad av att läsa den där sidan. Jag har provat bränna spelet två ggr och xboxen tror ändå bara att det är en DVD film eller nåt. Jag har ju aldrig problem med spel annars, bara bränna och köra. varför går det inte med det här spelet?

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Jag gjorde som det stod med det där abgx programmet, det verkade funka prima och allt var så som det stod i guiden. Men sen när jag bränt spelet med imgburn och stoppade in det i xboxen reagerade den exakt likadant som innan jag använt abgx programmet. Dvs PLAY DVD och när man väljer det blir det bara en vit skärm med XBOX 360 loggan...

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Rockdemon, du har inte LT eller LT+ misstänker jag. Eller?

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Rockdemon, du har inte LT eller LT+ misstänker jag. Eller?
    Det är ju det som är frågan kanske, jag vet inte vad jag har. Köpte xboxen för ett år sen och fick den flashad. Har kunnat spela alla RF och PAL spel jag bränt men inte det här... Hur vet jag om jag har LT eller LT+?

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Har du inte flashat den på ett år har du nog inte något av dem ( Definitivt inte LT+ )
    Uppdatera mjukvaran på DVD läsaren där du köpte den eller hos oss så kommer du ha större chans att få igång nyare titlar om de kontrollerats o patchats med ABGX360 1.0.5 eller högre.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Någon som spelar Bullestorm på xbox live? Hur gjorde ni med online pass?

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Lorge Visa Inlägg
    Någon som spelar Bullestorm på xbox live? Hur gjorde ni med online pass?
    Online pass får du med när du köper spelet, du kan även köpa en extra från dom som publicerat spelet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Nu har jag fixat LT+ och då var det inga problem längre. Fantastiskt roligt spel men var är Split screen läget????!!!

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Online pass får du med när du köper spelet, du kan även köpa en extra från dom som publicerat spelet
    Online pass kan du köpa på Xbox live kostar 800 points ungefär 120kr
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Lånar tråden lite, När jag stoppar in Bulletstorm så kräver det en uppdatering och jag undrar om man vågar göra detta. Har för mig att jag läst någonstans om att folks Kinect slutat fungera efter att dem gjort det.
    Har en äldre version av flashning på min bannade box och startar alla dem nya spelen med activate.iso.

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av R3beL Visa Inlägg
    Lånar tråden lite, När jag stoppar in Bulletstorm så kräver det en uppdatering och jag undrar om man vågar göra detta. Har för mig att jag läst någonstans om att folks Kinect slutat fungera efter att dem gjort det.
    Har en äldre version av flashning på min bannade box och startar alla dem nya spelen med activate.iso.
    Jag skulle säga: uppdatera din firmware och uppdatera din dashboard... kinect ska fungera oavsett systemversion...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •