Hejsan!
Jag har idag fått min 360 uppdaterad till LT+ o jag antar att det e den senaste versionen.
Jag har två frågor...
Finns det någon som fått igång Bulletstorm?
Sen undrar jag om man ska använda 360 wave patcher när man flashat till LT+?
Hejsan!
Jag har idag fått min 360 uppdaterad till LT+ o jag antar att det e den senaste versionen.
Jag har två frågor...
Finns det någon som fått igång Bulletstorm?
Sen undrar jag om man ska använda 360 wave patcher när man flashat till LT+?
ANVÄND INTE WAVE PATCHER.
ALLA spel fungerar med LT+. Det enda man kan behöva göra är att patcha dem med AP25 först om inte det finns på från början. Nu tror jag iofs inte att Bulletstorm har det (än så länge).
Läs den här tråden, http://forum.psxcare.com/support/sho...-med-iso-filen
Ok tack för infon!
Jag blev bara mer förvirrad av att läsa den där sidan. Jag har provat bränna spelet två ggr och xboxen tror ändå bara att det är en DVD film eller nåt. Jag har ju aldrig problem med spel annars, bara bränna och köra. varför går det inte med det här spelet?
Jag gjorde som det stod med det där abgx programmet, det verkade funka prima och allt var så som det stod i guiden. Men sen när jag bränt spelet med imgburn och stoppade in det i xboxen reagerade den exakt likadant som innan jag använt abgx programmet. Dvs PLAY DVD och när man väljer det blir det bara en vit skärm med XBOX 360 loggan...
Rockdemon, du har inte LT eller LT+ misstänker jag. Eller?
Har du inte flashat den på ett år har du nog inte något av dem ( Definitivt inte LT+ )
Uppdatera mjukvaran på DVD läsaren där du köpte den eller hos oss så kommer du ha större chans att få igång nyare titlar om de kontrollerats o patchats med ABGX360 1.0.5 eller högre.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Någon som spelar Bullestorm på xbox live? Hur gjorde ni med online pass?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nu har jag fixat LT+ och då var det inga problem längre. Fantastiskt roligt spel men var är Split screen läget????!!!
Lånar tråden lite, När jag stoppar in Bulletstorm så kräver det en uppdatering och jag undrar om man vågar göra detta. Har för mig att jag läst någonstans om att folks Kinect slutat fungera efter att dem gjort det.
Har en äldre version av flashning på min bannade box och startar alla dem nya spelen med activate.iso.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks