Har sett att ganska många har problem med att få dem att fungera på olika forum, så jag hoppas kunna få några goda råd här. Är sugen på en disk i storleksklassen 2TB.
Tack
\TT
Har sett att ganska många har problem med att få dem att fungera på olika forum, så jag hoppas kunna få några goda råd här. Är sugen på en disk i storleksklassen 2TB.
Tack
\TT
Personligen kör jag med en sådan här: Western Digital Extern HDD Elements Desktop 2.0 2TB (USB 2.0)
USB 3.0 är enbart onödigt, det ända som det kommer hjälpa med är på datorn om du har en dator med USB 3.0 stöd... PS3'an stödjer inte 3.0 så det finns ingen som helt anledning o köpa en svindyr hårddisk för att få lite snabbare kopiering på datorn...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för ditt svar. Hade tänkt att ha disken till lite annat också, backup, HD film osv så den högre hastigheten med USB 3.0 tycker jag kan vara värt de ca 300:- extra som det kostar. \\T
Det är bättre att ha en disk dedikerad till PS3 och en disk till annat...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks