Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Skicka PM?

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    32
    Respekt
    22

    Skicka PM?

    Hej
    Hur kan jag skicka ett personligt pm via detta forum? Vill skicka ett PM till admin (Hansi) ang. Ps3:an som jag lämnade in för modifikation.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    32
    Respekt
    22
    jag skickade en e-mail till psxcare@netcare.se istället. det verkar inte funka med pm's på denna forum.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, jag skulle bli tokig om jag fick ännu en inkorg att hålla reda på, speciellt som folk verkar tycka det är nödvändigt att fråga i forumet + skicka mail + skicka msn+skype+icq samtidigt och för säkerhets skull fråga i IRC också...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nu fungerar PM i forumet, men undvik att skicka PM till mig om det inte är något som faktiskt har med något i forumet att göra. Mailar du psxcare@netcare.se istället så är det inte bara jag utan flera andra i personalen som kan ta tag i frågan. Är det en allmän fråga så fungerar faktiskt forumet bäst, den enade kompetensen här är svår att mäta sig med...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Skicka in brickad 360?
    By Drexon in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 01:04
  2. Skicka in för chippning hos er
    By patrikbj in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 22:04
  3. Skicka in till PSXCARE?
    By macbang in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 19:32
  4. Skicka till Tyskland
    By carllow in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 31
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 21:14
  5. Skicka torrnts?
    By DemeeX in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 23:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •