när jag försöker göra en backup i multiman på tex black ops så går den till 47% sen händer de inge mer nån som vet vad de är för fel
när jag försöker göra en backup i multiman på tex black ops så går den till 47% sen händer de inge mer nån som vet vad de är för fel
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag har provat gaia oxå
jag har multiman version 1.16 och gaia version 2.07
de känns som allt hänger sig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
de löste sig de va en fett fläck på skivan tack för inte hjälpen
men en annan fråga har några spel som inte vill starta från externa hårdisken fel kod blir 80010009 nfs hot pursit
sen tony hawk då hänger sig ps3?
Har du fått över alla 18000~ filerna från Need for Speed Hot Pursuit? det ska fungera både utan skiva och från extern hårddisk: http://www.psjcl.com/matches.php?tit...ed+Hot+Pursuit
även alla 3 Tony Hawk liren som finns i listan ska fungera därifrån: http://www.psjcl.com/matches.php?title_search=Tony+Hawk
Kan även vara så att din hårddisk inte är nge bra? eller att du har fått tag i dåliga rippar? eller om du har gjort backups själv, att något blivit fel under kopieringen från skivorna?
Google is your friend!
okej ps3 är helt ny med ny hårdisk men vet du var man kan ladda ner dessa någonstans?
Internet? torrent sidor brukar väl vara ett lätt ställe o hitta spel på, sen har du ju diverse andra metoder för att få hem filer... bara sätta igång o söka
Google is your friend!
Bookmarks