Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Playstation Move

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    31
    Respekt
    15

    Question Playstation Move

    De är så att ja funderar på att köpa Ps3 Move. Men ja undrar om de finns mycket spel att ladda ner som stödjer Move ?



    MVH

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det finns en del spel som stödjer det från scratch, sen finns det spel som du behöver ladda hem en uppdatering för att dom ska få det stödet, men en hel del spel stödjer det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    31
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det finns en del spel som stödjer det från scratch, sen finns det spel som du behöver ladda hem en uppdatering för att dom ska få det stödet, men en hel del spel stödjer det
    Låter super bra ju . Är de något du har testat själv ? Och ge lite exempel på spelen så skulle de vart shysst med.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av wwe Visa Inlägg
    Låter super bra ju . Är de något du har testat själv ? Och ge lite exempel på spelen så skulle de vart shysst med.
    Jag har inte köpt Playstation Move själv, så kan inte svara så mycket på det tyvär
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    90
    Respekt
    21
    ptjaa, har juh inte provat på spelen så mycket.
    men sports champions fick jag pröva på hos en polare så köpte både spelet, move paket + extra kontroller + navi controller.

    har såklart även pistol adaptern då jag e såld på time crisis redan från PS1 tiden. inte spelat de så mycket.

    Heavy rain är roligare att spela med move eller vad de är med vanlig handkontroll.

    The fight "lights out" var lite bökigt i början. men jag tror de kan va kul bara man lär sig veva på ordentligt. grejjen är den att du måste stå still me fötterna. å veva på med händerna. hade faktiskt träningverk i armarna efter en kvälls spelande.

    i de stora hela så är de värt pengarna. minimum tycker jag man ska köpa move paketet med 1 extra handkontrol. dels för att t.ex kunna hålla t.ex svärd + sköld. dels för att t.ex lira t.ex pingis mot varandra. The fight kräver inte, men de underlättar med 2 st move kontroller. o.s.v...

    ripat alla dessa spel från mina egna skivor. funkar perfa å rakt av alla spel jag nu räkna upp i CFW kmeaw 3.55. på intern disk.
    Last edited by gump; 2011-03-09 at 22:15.

Liknande diskussioner

  1. ps3 move patch
    By ogward in forum Playstation 3
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-23, 12:57
  2. ps3 move
    By ogward in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:38
  3. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 14:34
  4. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 09:20
  5. Patch till Bust A Move?
    By spanx666 in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-01-22, 11:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •