Alltså,...jag bara undrar...det måste ju finnas mer än ni (psxcare) som installerar messiah...inte för att jag har något imot eran butik men om man nu inte vill skicka iväg sitt ps2 på en 50 mil lång resa så måste det ju finnas andra ställen!!!
Alltså,...jag bara undrar...det måste ju finnas mer än ni (psxcare) som installerar messiah...inte för att jag har något imot eran butik men om man nu inte vill skicka iväg sitt ps2 på en 50 mil lång resa så måste det ju finnas andra ställen!!!
Se <a href="http://www.psxcare.com/skicka.asp" target="_blank">http://www.psxcare.com/skicka.asp</a>
Packa väl och skicka med företagspaket så har vi din PS2 här på 1-2 dagar.
Vill du anlita någon annan så är inte detta forum rätt ställe att söka :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är ju skit samma egentligen hur väl man har packat sitt ps2...som jag läste innan så tar ju ni ingen risk för att ps2t går sönder just när den fraktas med posten...risken finns ju...och om man nu inte vill ta den risken så vad ska man....
När jag tänker på det så...om jag nu skulle skicka upp någon med mitt ps2, alltså upp till er...hur lång tid tar det för er att sitta in chipet??...för om det tar mer än en vecka så kan jag ju inte göra det heller!!...
En PS2 som skickas i oskadat originalemballage (kartongen och PS2 tryggt inkilad mellan frigolitbitarna) brukar faktiskt överleva postens hantering, men det är inte 100% säkert.
Huvudsaken är att man inte gör misstaget att fylla originalkartongen med extra frigolit, tidningar e.dyl, tomrummen i lådan behövs (deformationszoner...).
Om man tar originalemballaget och lägger i ännu en låda tillsammans med frigolitchips e.dyl så kan du nog kasta paketet från kaknästornet utan att din PS2 tar skada av det....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Och den ursprungliga anledningen till att vi skrev att vi inte förbättrar emballaget eller tar ansvar för returfrakten var att vi ofta fick Playstation 1 basenheter hitskickade i jiffypåsar.
Sådana ger inte så värst mycket skydd mot postens hantering...och vi har inte så gott om lådor att vi kan skicka tillbaka i bättre emballage så dessa skickades även tillbaka i samma jiffypåse efter ombyggnad. I praktiken så har vi faktiskt inte hört talas om att någon av de basenheter som skickades i jiffypåse fick problem, gamla playstation verkar tåla en hel del stryk. Det enda som brukar hända är att ett kugghjul i lasern hoppar ur om man har otur. Tar någon minut att fixa.
hmm...
så om man använder original kartongen så ska det vara säkert...nåja..jag får tänka på saken...
tack ändå!!
Bookmarks