Som rubriken lyder! Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD? Har testat med både Yaris Swape 7 pch 9!! Hjälp!! hehe
Som rubriken lyder! Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD? Har testat med både Yaris Swape 7 pch 9!! Hjälp!! hehe
har inte provat, men de kommer säkert inte funka i varje fall, då jag utgår från att det kräver 12625 dashboarden.
Spelet funkar, men det är bara demo version ,vad jag än gör!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Är det samma "Beyond Good And Evil" som fanns till xbox 1??? Isåf är det ett guldlir ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
provat content unlock patch som följer med dash launch då?
och även om du har det på, prova att stänga av det (det skapar problem med vissa saker ibland så att dom förblir i demoläge)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Google is your friend!
När jag läser om Dash Launcher 2.09 beta, så står det når om FbBuild 0.1 eller 0.11! Hur vet jag om jag har det?
How to use:
Ensure you hacked nand was built with FbBuild 0.1 or 0.11
To install copy to your Xbox 360, then run the application with XEX Menu or FreeStyle Dash and follow the on screen instructions.
Har Dash Launcher 2.06 nu tror jag!
Google is your friend!
Jo har den dashen! Men vad gör 2.09 som inte 2.06 gör?
Google is your friend!
Någon som har testat och lyckats än? Inte jag iaf
fungerar fint här.. körde det i yaris v0.9 beta 3 för säkerhets skull men det verkade redan vara patchat med korrekt info.
Google is your friend!
har kollat med xm360 1.9b och där är spelet upplåst. har kollat i nxe under full games och även arcade och där ligger det också, inget tyder på att det är ett demo.
jo precis men testade du med content unlock patch både på och av?
när den är av är det viktigt att filen är upplåst innan
edit: funkar utmärkt för mig med, och jag ligger kvar på 9199 (har inte blivit av att uppdatera än)
edit2: min teori stämde! när jag enablade content unlock patch i dashlaunch så blev spelet i demo mode, vare sig det är upplåst eller ej. sa ju att de va de
content unlock patch e fan inte nice alltså... det buggar en hel del grejer till demo mode (bland annat left4dead DLC'n) yaris swap/xm360 is the way to go.
Last edited by anden1; 2011-03-11 at 03:43.
Annars så finns numera fbBuild v0.12 som du får dash 12625 med. Har itne uppdaterat själv, men om det kan vara en lösning så varför inte.
det tror jag inte. Spelet kräver inte 12625 på något sätt. Som jag sa funkar det tillåme på 9199... Det viktiga är att man stänger av content unlock patch
Google is your friend!
Bookmarks