Hej, eftersom jag är osäker på både exakt när jag flashade xboxen och av vilket märke min cd-läsare är så förstår jag om det eventuellt blir svårt att hjälpa mig, men iaf, here goes.
Jag flashade min xbox 360 för cirka ett år sen, det är en premium inköpt ungefär vid release i sverige. Allt har fungerat fint och jag har ALDRIG haft problem med en enda skiva, alla spel jag har bränt har fungerat hur bra som helst och jag har aldrig behövt uppdatera min flashning eller liknande. Nu för ett par veckor sedan har mina skivor (även de som tidigare fungerat) börjat krångla. Oftast så fungerar skivorna fint tills jag kommer till en viss del i ett spel, och då fryser xboxen och säger att skivan är oren och bör rensas från smuts/repor, men alla mina skivor är helt rena. Att spela butiksköpta spel fungerar helt smärtfritt så det verkar inte vara så att läsaren har gett upp, utan att någonting skett med flashningen. Jag tänkte mest kolla om det är någon som varit med om detta problem och vet om det finns någon lösning?
Tack på förhand /Andreas
Bookmarks