Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ps3 JB hjälp.

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Ps3 JB hjälp.

    Tjena.
    Var hos er och köpte ett ps3 Jb 3.55 av er. men det är inte mkt spel som funkar på det.
    Har både testat PAL / NTSC inte mkt som funkar.. Eller PAL har aldrig funkat. jag använder multiman. På Gaiamanager kan jag inte ens gå in på min externa hårdisk. men på multiman går det? är det speciella knappar man ska trycka på? man hoppar bara ut till menyerna igen.. har försökt att få igång Red Dead Redemption i ca 3 dagar nu går inte.. säger att jag har för lite utrymme. 516mb behövs det.. och det har jag.. har säkerligen 200gb ledigt. Är det bara spel som heter JB Eur som funkar eller ska allt funka? Ska jag uppdatera lv 2 patch? vill så gärna att det ska funka. Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Hare bra!

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    man ska bli utskicka i menyn igen sen kommer spelet upp där , och ha en spel skiva i oxå

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Azerate Visa Inlägg
    Tjena.
    Var hos er och köpte ett ps3 Jb 3.55 av er. men det är inte mkt spel som funkar på det.
    Har både testat PAL / NTSC inte mkt som funkar.. Eller PAL har aldrig funkat. jag använder multiman. På Gaiamanager kan jag inte ens gå in på min externa hårdisk. men på multiman går det? är det speciella knappar man ska trycka på? man hoppar bara ut till menyerna igen.. har försökt att få igång Red Dead Redemption i ca 3 dagar nu går inte.. säger att jag har för lite utrymme. 516mb behövs det.. och det har jag.. har säkerligen 200gb ledigt. Är det bara spel som heter JB Eur som funkar eller ska allt funka? Ska jag uppdatera lv 2 patch? vill så gärna att det ska funka. Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Hare bra!
    Underligt... Spelen ska fungera såvida det inte fattas något, eller om du har fått tag på en dålig version av spelet?

    men som telgetok skriver så är det normalt att du när du valt spelet i Gaia/Multiman kastas tillbaka till XMB (dashboarden) därefter får du välja att antingen köra från skiva (den emulerar dit) eller discless genom *App_home/PS3_GAME/
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Nu funkar allt! Tackar för all hjälp! Japp hjälpte med en skiva i! Grymt! Hare bra!

Liknande diskussioner

  1. Hjälp!! xbit rödgrönblink flashning hjälp
    By xbsimon in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 06:57
  2. Hjälp Hjälp Hjälp...snabbt snälla
    By Tjoaren in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 14:43
  3. BehÖver Verkligen HjÄlp Med Anslutningar! SnÄlla HjÄlp!!!!
    By Kalle112 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 21:46
  4. HJÄLP HJÄLP kommer inte längre in i BIOS menyn
    By FDMan in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 13:19
  5. Hjälp sökes!!! Program till Xbox. Hjälp
    By Engel in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •