Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Updatera spel?

  1. #1
    Registrerade
    May 2010
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Updatera spel?

    Bör man undvika det eller är det säkert? Kör 3.55 kmeaw.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är inga problem att uppdatera spelen, det är tvärtom bra att göra det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Lånar tråden litegrann...
    I nuläget kör jag med 2 nätverkskort i datorn, ett för vanliga webben och det andra är till för ps3:an. Har kopplat med korsad kabel och allt funkar fint. Dock så är det jobbigt när det kommer nya uppdateringar av t.ex multiman. Antingen måste jag lägga över .pkgn på usb eller aktivera trådlöst nätverk i ps3:an. Kan man pilla med någon inställning så bägge får kontakt med webben istället.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Lånar tråden litegrann...
    I nuläget kör jag med 2 nätverkskort i datorn, ett för vanliga webben och det andra är till för ps3:an. Har kopplat med korsad kabel och allt funkar fint. Dock så är det jobbigt när det kommer nya uppdateringar av t.ex multiman. Antingen måste jag lägga över .pkgn på usb eller aktivera trådlöst nätverk i ps3:an. Kan man pilla med någon inställning så bägge får kontakt med webben istället.
    Ja, du ska kunna brygga nätverkskorten och på så vis få ut den på nätet, alternativt kan du använda dig av en router eller en switch
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jag kör min ena PS3 med 3.55 KMEAW rakt ut på nätet tårdlöst via min router o jag har inte stött på patrull.
    Det enda man får hålla koll på är att man inte uppdaterar mjukvaran med OFW via network update

    Jag har i en tråd skrivit upp lite tips hur man ställer om gateways o annat för att låta sin ps3 bli nätbefriad www men inte internt på sitt eget lan
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag kör min ena PS3 med 3.55 KMEAW rakt ut på nätet tårdlöst via min router o jag har inte stött på patrull.
    Det enda man får hålla koll på är att man inte uppdaterar mjukvaran med OFW via network update

    Jag har i en tråd skrivit upp lite tips hur man ställer om gateways o annat för att låta sin ps3 bli nätbefriad www men inte internt på sitt eget lan
    och samma effekt som du tipsar om i den tråden är det han inte vill ha längre, han vill komma ut på www...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Tack återigen swizzy, bryggningen blev exakt som jag ville ha. =)

    Vill inte använda mig av routern för jag har inte nog med kablar. Inte heller köra trådlöst för det tog så satans lång tid att skicka över filmer till ps3:an. Så nu är jag nöjd.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Tack återigen swizzy, bryggningen blev exakt som jag ville ha. =)

    Vill inte använda mig av routern för jag har inte nog med kablar. Inte heller köra trådlöst för det tog så satans lång tid att skicka över filmer till ps3:an. Så nu är jag nöjd.
    no problem alltid kul när man kan hjälpa någon annan lösa problem
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. ska man updatera dashboard för LT+
    By konya in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 19:33
  2. Updatera på en annan Xbox360?
    By bensax in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 22:39
  3. updatera psp för att spela 3.95
    By Bernstig in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 11:27
  4. Galaxy och MP3 updatera?
    By Niike in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 08:41
  5. Kan inte updatera till M33 3.71
    By Mike_T in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 09:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •