Original inlägg av
telgetok
okej tack för svaret , trodde att det funkade som en vanlig usb disk men att man kunde komma åt det via nätverket oxå men att det inte krävdes nått för använda den via usb :S
Det finns nas-diskar som har både USB och nätverk, men det brukar inte fungera att ha både nätverkskabel och usb i samtidigt. Nätverksuttaget brukar kopplas ur när du kopplar i USB. Jag försökte samma sak för några år sedan när jag köpte min första divx-kompatibla dvd-spelare med USB-uttag.
Men har du en sån kan du ju alltid ha den stående vid din PS3 och ha den uppkopplad mot nätverket under tiden du tankar ner, sen är det ju bara att koppla ur nätverkskabeln och i med usb-kabeln så slipper du flytta den fram och tillbaka. Går ju bra att packa upp spel över nätverket till den också.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks