Hej det är så här att jag har comhem 5mb och i min hotmail och tv.nu ,flashback. nu gör dem reklam för sina tjänster och när jag jag pratar i comhem telefonen ekar det som att det är någon som avlyssnar samtalet
i samtalet för 5min sedan så sa jag att jag tänker säga upp comhem så fort jag kan och bytta till någon annan internetleverantör sen gick jag till psxcares hemsida och fick reklam för bredbandsbolaget och även när jag gick till ett ställe där man kunde gemföra priser på saker det bevisar att jag är avlyssnad av comhem
och jag är jätte arg på comhem ideoterna som avlyssnar och kollar varenda sida jag går till!!!
en dag vet jag att det fanns 10återförsäljare av den här hpdatorn HP Pavilion dv6-3138eo och alla hade många av dem i lagret dem många av dem 10återförsäljarna försvann på bara 2dagar och nu är det bara 3 säljare av datorn kvar
Fan ta comhem som roar sig med att köpa saker som man ofta kollar på har ni inget bättre för er en spionera på mig och köpa upp varor som jag kollar på !! håller ni med mig att det är dåligt att dem avlysnar mitt internet och mig i telefonen samt att dem roar sig med att köpa saker som man ofta kollar på?
vad man en gör välj alldrig comhem av dem anledningarna som skrivs säg upp ert bredband och bytt till någon annan internet leverantör!!!![]()
Bookmarks