Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: PSXCare rockar!

Registrerade
    Apr 2010
    Respekt
    15

PSXCare rockar!

Hej på er,

Tänkte dela med mig lite om fin support man kan få från de som jobbar på PSX Care. För ett tag sedan så tog jag mitt pick o pack och flyttade utomlands, till en del av världen där teknik är dyr, frågor får inte enkelt svar då folk kan lite om modding osv. Med mig på min resa tog jag dock mitt Wii (samt XBOX 360 men det tillhör inte denna historia.)

Wiiet var varken moddat eller hade några chip osv så en kväll här en bit bort från Svea Rike så bestämde jag mig för att chippa mitt WII. Frågade runt bland mina nya vänner samt folk på teknik-butiker, de flesta hade ingen aning om hur man kunde göra det ännu mindre om var man kunde få tag på chips osv.

Så jag tänkte hmmm jag slänger i väg ett email till PSXCare och ser om de kan hjälpa. Ett par timmar senare damp det ner ett mail som sa att visst kunde de skicka mig det jag behöver, dock kunde det ta tid samt att priset kunde öka med eventuell skatt i tullen. Efter att betalning osv var klar så tog det ca 3 veckor för paketet att dyka upp, men fram kom det och nu sitter jag här med ett chippat Wii =) Rätt nöjd!

Tack för all hjälp!,
    Mitzi

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Tog det tre veckor så har antingen vi eller posten/tullen slösat bort en vecka eller två i onödan, men skönt att höra att det gick bra och att du är nöjd :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2010
    Respekt
    15
    med all säkerhet är det tullen här som suttit på det =) de är lite oberäkneliga....

Liknande diskussioner

1. tja psxcare
    By refaa in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 16:41
  2. IR-mod på psxcare?
    By di7riks in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-10-15, 00:16
  3. Psxcare?
    By hedlin3 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 13:10
  4. Ps2 rockar fett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By 46546464456546 in forum Test
    Senaste inlägg: 2002-02-26, 12:30
  5. Psxcare
    By DjCixxie in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-01-05, 15:35

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner