Hejsan,
Jag äger en Xbox360 slim, och köpte den via en Kinect bundle och hur vet man vilken läsare man har utan att man skruvar upp den om det är möjligt? Såg att C4E snart är klar med en fw, och vill gärna veta om man kan vara en av dom lyckliga
Hejsan,
Jag äger en Xbox360 slim, och köpte den via en Kinect bundle och hur vet man vilken läsare man har utan att man skruvar upp den om det är möjligt? Såg att C4E snart är klar med en fw, och vill gärna veta om man kan vara en av dom lyckliga
Du kan se om du har en Liteon eller Hitachi baserat på hur din tray ser ut... googla på det. i övrigt har inte vi på PSXCare kunnat hitta något direkt mönster som kan hjälpa till med att identifiera maskiner tyvär
http://www.360drives.com/list <--- du kan kika här för mer info om olika lot nr. etc. som inte verkar följa något mönster, det kanske kan hjälpa dig ta reda på om du har 9504 eller 0225 liteon i din 360 dock
*edit:*
för er som vill ha bild att jämföra med:
Last edited by Swizzy; 2011-04-03 at 12:59.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tackar, hittade den informationen jag behövde Jag har en 9504 tydligen!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Hur är det med Hitachi, har dom dykt upp här i Sverige?
Google is your friend!
Jag vet via andra forum att iaf en maskin dykt upp i Sthlm (Kungens Kurva) med Hitachi i sig. Det var ett bundlepack tillsammans med Kinect. Så ja de finns, men verkar vara ovanliga. Iofs verkar de vara rätt ovanliga i hela världen...
Bookmarks