Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Xbox 360 cdrom

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Xbox 360 cdrom

    Tjena. min läsare har slutatfungera.
    Står att det inte går att läsa skivan testat massor med olika spel.
    Vad är det för läsare man behövernär man köper en ny? är det bökigt att sätta in själv?
    Vad behövs? Hare bra!

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Azerate Visa Inlägg
    Tjena. min läsare har slutatfungera.
    Står att det inte går att läsa skivan testat massor med olika spel.
    Vad är det för läsare man behövernär man köper en ny? är det bökigt att sätta in själv?
    Vad behövs? Hare bra!
    Först måste du öppna din xbox och se vad du har för läsare så du vet vilken du ska ha. Sen när den är öppen så blir det inte bökigt att trycka in en ny.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Azerate Visa Inlägg
    Tjena. min läsare har slutatfungera.
    Står att det inte går att läsa skivan testat massor med olika spel.
    Vad är det för läsare man behövernär man köper en ny? är det bökigt att sätta in själv?
    Vad behövs? Hare bra!
    Du behöver en ny Xbox 360 DVD-Läsare, om det är nyare spel och dessutom brända kan det bero på ett nytt kopieringsskydd som heter AP25...

    Öppna och kolla vad du har sen kan du köpa en av oss, vi kan även montera den åt dig om du dyker förbi med din 360 till butiken eller skickar in den.

    Du måste alltid flytta DVD nyckeln som är unik för varje konsoll för att det ska fungera till något annat än DVD filmer, om du inte vet hur man gör det är det bättre o låta proffs fixa det åt dig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Okej. men vad tar ni för det då? Ny dvdläsare + montering? Hare bra

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Azerate Visa Inlägg
    Okej. men vad tar ni för det då? Ny dvdläsare + montering? Hare bra
    850:-

    500:- för dvdläsaren, 350:- för arbete.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    45
    Respekt
    14
    Hejsan Hansi! Tyvärr så vet jag inte hur man skapar ett nytt tråd men jag skulle vilja fråga er en sak angående xbox 360. Varje gång jag startar min xbox så lyser det en röd lampa samt att det står E79 på skärmen. Jag har testat blandannat att ta ut hårddisken, sätta in den igen, tagit ut alla kablar, satt in de igen.. men inget av det här har hjälpt mig.. Vet du vad jag skulle kunna göra för att få den fixad? Jag har varit inne på flera andra forum , googlat men inte hittat något men eftersom det inte verkar vara ett stort problem som visa påstod på flera sidor så hoppas jag att jag kan fixa den på egen hand med hjälp av er!

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    "sydbryggan" säger Swizzy. Lämna in för 700:- rrod-fix säger Hansi.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Tackar!

Liknande diskussioner

  1. cdrom
    By kan inget in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 08:46
  2. cdrom,nätagg v1.1,hd 16 gigg
    By a00sambe in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-15, 21:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •