Hej när jag grejade lite med Xbox:et så skulle jag prostarta det (Det jag gjorde var bara att damsuga av moderkortet och skruva tbx allt men sen så starta den inte !=")(#¤/& Grrrr DAMN! xD Så snälla hjälp om det går
Hej när jag grejade lite med Xbox:et så skulle jag prostarta det (Det jag gjorde var bara att damsuga av moderkortet och skruva tbx allt men sen så starta den inte !=")(#¤/& Grrrr DAMN! xD Så snälla hjälp om det går
Liten beskrivning av vad som händer vore trevligt? är maskinen chippad? vad har du för chip? har du kollat att ingen kabel lossnat eller liknande?
Du kan ha ESD mördat moderkortet eller någon komponent på moderkortet, eller så kanske du sög upp någonting som börjat lossna lite smått om du haft för högt tryck etc.?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nej har inget chipp men ska skruva upp X-lådan i gen och så om ngt är löst annars kommer jag med mer info om det inte fungerar tackar i förväg!! ....... Kansle ska chippa men hör itne till till problemet :P
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks