Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: X360key

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18

    X360key

    http://x360key.com/
    detta verkar ju grymt o till ALLA FAT modeller o snart slim oxå och spå slipper man öppna skiten antar att det bara är för psxcare o beställa hem ett gäng nu

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du slipper inte öppna boxen för att installera detta. Den fungerar på samma sätt som WODE till WII, man ansluter den till samma SATA-kontakt som den interna dvdläsaren. Men man slipper öppna boxen för att uppdatera. Sedan är det bara att hoppas det är en seriös aktör bakom detta då den blir värdelös om den inte får support i form av uppdateringar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Den låter ganska nice, att man ska slippa skivor helt och hållet (av vad jag förstår så laddas spel och grejer från usb hårddiskar och sådär istället för från skiva) så det har alltså inget med att uppdatera firmwaren på DVD'n att göra, informationen säger att man INTE behöver ha flashad DVD eller JTAG:at moderkort, om detta är sant är det rätt nice om det fungerar bra, jag skulle inte vilja ha en liten knapp man ska navigera och ha sig med som på wode och en liten display där man väljer spel...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    läste väl inte ordentligt först men hur som helst så är det intressant o se pris och hur det funkar sen

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    128
    Respekt
    21
    Denna låter riktigt smarrig!
    "All work and no play makes fArGo a dull boy"
    __________________________________
    1 v 1.0 Xbox - Xecuter 2.3B Pro -160 GB HDD
    3 v 1.6 - softmodded - 300 Gig HDD
    1 Dreambox - PLi image
    1 4TB Buffalo Tech NAS
    1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend
    1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Känns rätt meningslöst att försöka beställa hem massor nu med då den inte ska släppas förrän i juli...
    Dessutom har ju C4EVA redan berättat att TX kommer att släppa ett verktyg som kommer göra samma sak, fast mer (vad sjutton nu det ska betyda). Man om TX släpper en produkt så vet vi iaf att det kommer finnas bra support även om det bara kommer vara en rip-off i sämsta fall.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •