Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Eventuell ban, vad händer med min gamerscore?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Eventuell ban, vad händer med min gamerscore?

    Köpte ett flashat xbox 360 härifrån Psxcare, 2009 i slutet på december, Men jag har inte spelat på den någonting förrän i början på den här månaden. Connectade mig till live och spelade några originalspel, Hade ej spelat några brända spel innan det.

    Kopplade ut internetkabeln och spelade bara stealthade spel. For ner till stockholm och var där 2 dagar, Medans jag var borta så har min lillebror spelat icke stealthade spel(Men ej varit inne på live)

    Jag vet till 99% säkerhet att den kommer bli bannad, Så jag tänkte köpa ett xbox 360 slim flashat med LT+ nångång under sommaren.

    Kan jag fortsätta spela backup spel på min nuvarande xbox fram till sommaren, Skaffa achievements. Logga in på live och uppdatera min gamerscore? Eller blir man bannad direkt man ansluter sig till live och hinner inte uppdatera sin gamerscore?

    Eftersom jag hade ett gäng icke stealthade spel hemma så har jag spelat dom och dragit ihop 3-4k extra gamerscore, Hade ju känts lite sunkigt om jag hade förlorat alla achies när ett stort antal av dom var ett helvette att skaffa.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du borde hinna med att uppdatera din gamerscore, hörde även att man igår kunde gå online med en bannad maskin o.O ** bara ett rykte jag hörde från en hyffsat säker källa, men han kan ha druckit lite för mycket :P **

    Om du inte blev flaggad för ban förra gången du var online ska det inte vara några problem...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. vad händer sen
    By x-press in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 13:28
  2. Vad är det som händer?
    By suxxx in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-15, 13:55
  3. Vad är det som händer??
    By mortac in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 17:52
  4. Vad händer???
    By Rasunda in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-01-14, 15:13
  5. va händer?
    By zolo in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-12-11, 10:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •