Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Laddningstid Prince Of Persia - The Game

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22

    Laddningstid Prince Of Persia - The Game

    Köpte ett begagnat ps3 slim igår (ej flashat/hackat/doonat/fixat), och fick då med spelet Prince Of Persia, det som ser lite extra tecknat ut, om ni förstår vilket. Bifogar omslag också.

    Men i alla fall, när jag startade det första gången efter att ha återställt och formaterat ps3an, så kommer en laddnings-bar längst ner, och den håller på länge länge länge innan den är klar. Uppskattningsvis 4-5 minuter.
    Är detta normalt på det här spelet? Eller är min ps3a trasig?

    När det väl laddat eller vad det gjorde första gången, så från "new game" i menyn gick det enligt mig i normal hastighet med laddning till cut-scene å sånt.

    Har inte kunnat prova något annat spel då jag inte har något tyvärr. Och har ingen bluray-film heller.

    MVH
    yabbah

    Attached Images Attached Images
    Last edited by yabbah; 2011-05-17 at 08:49.
    //yabbah

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Det var inte så att den installerade en massa på hårddisken då? Jag har inte spelet själv så jag vet inte.. var bara en spontan tanke

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Vanligtvis brukar nyare spel installera en del data till hårddisk vid första tillfället man kör spelet på maskinen (eller vid senare tillfälle om du raderat speldatan)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22
    Det var också min första tanke, men då jag kollar speldata ur menyn (ps3-dashen) och kollar prince of persia där, så tar det bara upp 468kb, därför jag blev orolig.

    Men skaffade Little Big Planet 2 igår, och det laddar snabbt å så, så allt är nog lugnt.
    //yabbah

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av yabbah Visa Inlägg
    Det var också min första tanke, men då jag kollar speldata ur menyn (ps3-dashen) och kollar prince of persia där, så tar det bara upp 468kb, därför jag blev orolig.
    Om du startar det nu igen, efter att PS3:an varit avstängt, tar det lika lång tid då?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Om du startar det nu igen, efter att PS3:an varit avstängt, tar det lika lång tid då?
    haha, va sämst jag är i felsökning. Jag har faktiskt inte testat, spelet verkade så jävla kasst. Men ska prova, men tror ändå på teorin att det installerar. LBP2 installerade också när man körde det första gången, bara det att dom var smart nog att skriva ut att det var det som skedde när man fick vänta några minuter.
    //yabbah

Liknande diskussioner

  1. Skillnad i laddningstid - AAC - MP3 i XBMC
    By Cole in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 22:25
  2. DVD-ISO prince of persia
    By Miikey in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 02:34
  3. Prince of persia problem
    By axe in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 10:39
  4. Prince of Persia: Sands of time
    By Wanner in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-26, 00:01
  5. Långasam laddningstid - FFX
    By Siren in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-07-01, 17:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •