Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Några frågor om Singstar

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22

    Några frågor om Singstar

    Tjingeling, tänkte bara kolla med er som kanske vet, fungerar mikrofonerna från Guitar Hero (använt till xbox360, men usb) till singstar på ps3?

    Om jag köper tex Singstar Abba, kan jag sedan köpa låtar, gamla spel osv på storen?
    Vad kostar det ungefär? Och finns det svenska låtar, med svensk text?
    //yabbah

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Enda mikkarna som fungerar med USB sladd till PS3 är Logtechs Harmony ( vita eller svarta ) och de fungerar även på nintendo Wii.
    Angående spelen så har du priser o informaion på PSN store.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Enda mikkarna som fungerar med USB sladd till PS3 är Logtechs Harmony ( vita eller svarta ) och de fungerar även på nintendo Wii.
    Angående spelen så har du priser o informaion på PSN store.
    Ok tack. Problemet är att Psn Store fortfarande ligger nere. :/

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av yabbah Visa Inlägg
    Ok tack. Problemet är att Psn Store fortfarande ligger nere. :/
    Enligt det nyhetsbrev jag fått från dem borde den ligga upp igen men man måste byta lösenord och uppdatera sin ps3a till 3.61


    Till dig som använder PlayStation Network.
    Som du kanske vet stängdes PlayStation®Network ned över hela världen den 20 april 2011 till följd av en kriminell cyberattack på våra servrar.

    Vi är glada att kunna meddela att vi har börjat återställa några PlayStation Network-tjänster. Under de kommande dagarna kommer fler tjänster att åter sättas igång och du bör hålla ett öga på eu.playstation.com/psnlatest och PlayStation.Blog på blog.eu.playstation.com där du får veta alla de senaste nyheterna.

    Innan du börjar använda PlayStation Network igen ...
    I samband med återställningen av PSN har vi infört en säkerhetsåtgärd som innebär att du måste uppdatera ditt lösenordet till ditt PlayStation Network account (PlayStation Network-konto) innan du kan börja använda PSN igen.

    Om du har ett PlayStation®3 kan du göra det genom att uppdatera till version 3.61 av systemprogramvaran och sedan logga in på PlayStation Network från XMB™ (XrossMediaBar)-menyn. Ta reda på mer på eu.playstation.com/ps3psn.

    Du kan även ändra lösenordet genom att besöka store.playstation.com/login.gvm på datorn. Det borde inte ta mer än några få minuter och om du vill ha mer hjälp kan du följa steg för steg-guiden på eu.playstation.com/psppsn.

    Vi bjuder på spel utan extra kostnad...
    Som tack för ert tålamod under tiden som PSN legat nere lanserar vi inom kort ett Welcome Back-program (välkommen tillbaka) för alla PSN-användare. Det kommer att innefatta spel ni kan hämta utan extra kostnad och en månads utan extra kostnad prenumeration på PlayStation®Plus (eller en månad utan extra kostnad för befintliga medlemmar).

    Så snart vi är klara kommer vi att publicera en fullständig lista över Welcome Back (välkommen tillbaka)-erbjudanden i ditt land på eu.playstation.com/welcomeback.

    Vi vill återigen tacka för ert tålamod och stöd medan våra team runt om i världen jobbar med att få igång PSN igen.

    Kom ihåg att du hittar de allra senaste uppdateringarna på eu.playstation.com/psnlatest, PlayStation.Blog på blog.eu.playstation.com och om du följer oss på twitter.com/PlayStationEU.

    Vi ser fram emot att snart möta dig online igen,

    PlayStation Network-teamet
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Enligt det nyhetsbrev jag fått från dem borde den ligga upp igen men man måste byta lösenord och uppdatera sin ps3a till 3.61
    Online-funktionen är uppe igen, men Storen ligger fortfarande nere. i alla fall igårkväll när jag provade. Och jag har uppgraderat till 3.61 samt bytt lösen.
    //yabbah

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    PSN går igång stegvis, och alla användare lär inte få samma funktioner exakt samtidigt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    PSN går igång stegvis, och alla användare lär inte få samma funktioner exakt samtidigt.
    Näe det är helt sant, däremot har jag inte hört någon som kommer åt själva Store'n.
    //yabbah

Liknande diskussioner

  1. Några frågor om PSP
    By Kub16 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 15:26
  2. Några frågor om 360
    By AndYBazooka in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 09:29
  3. Några frågor
    By Limpen in forum Nintendo DS
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 22:40
  4. Några frågor om PSP
    By Bulip in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 15:29
  5. Några frågor
    By Daniel_25 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-07-27, 09:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •