Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 43

Diskussion: Ny dashboard snart, vad kommer hända?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16

    Ny dashboard snart, vad kommer hända?

    Nu när den nya uppdateringen kommer släppas i dagarna så har jag läst nåt om att alla gamla spel ska bli ospelbara pga ny AP2.5 tabell o nya checks typ? Kan det verkligen vara så illa? Vill gärna inte bränna ut LA Noire på 3 skivor för att ha den ospelbar om en vecka men det kliar i fingrarna som faaaan!

    nån som har lite mer koll?

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2009
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    185
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Nu när den nya uppdateringen kommer släppas i dagarna så har jag läst nåt om att alla gamla spel ska bli ospelbara pga ny AP2.5 tabell o nya checks typ? Kan det verkligen vara så illa? Vill gärna inte bränna ut LA Noire på 3 skivor för att ha den ospelbar om en vecka men det kliar i fingrarna som faaaan!

    nån som har lite mer koll?
    Det som kommer hända är att dvd-läsarna (alla? där är det lite diffust) kommer att flashas om till en ny version av stock firmware, dvs. du kommer itne längre ha iXtreme-flash. Så ja, alla bräna spel, oavsett AP25 eller ej, kommer bli ospelbara, fram tills en ny firmware finns framtagen..

    thank god for JTAG!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av efex Visa Inlägg
    Det som kommer hända är att dvd-läsarna (alla? där är det lite diffust) kommer att flashas om till en ny version av stock firmware, dvs. du kommer itne längre ha iXtreme-flash. Så ja, alla bräna spel, oavsett AP25 eller ej, kommer bli ospelbara, fram tills en ny firmware finns framtagen..

    thank god for JTAG!
    Utöver det måste du bränna om samtliga spel för att dom ska fungera i fortsättningen också pga det Musten skriver om, nya AP25 tabeller...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Hmf, fick precis uppdateringen... Blir o neka den nu... Ja ja, lika bra nu när jag ändå inte är hemma i sommar så får c4eva jobba på i sommar ;P

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Utöver det måste du bränna om samtliga spel för att dom ska fungera i fortsättningen också pga det Musten skriver om, nya AP25 tabeller...
    Fan va jobbig. Om MS gör om uppdatering varje gång på AP25 tabeller innebär det att man måste bränna om alla spel igen?.....................Det här suger hårt......

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feifam Visa Inlägg
    Fan va jobbig. Om MS gör om uppdatering varje gång på AP25 tabeller innebär det att man måste bränna om alla spel igen?.....................Det här suger hårt......
    Jag har en känsla av att MS inte vågar flasha om DVD enheterna speciellt ofta, och det är ju ändå där dom måste ändra för att tabellerna ska uppdateras, det är ju trots allt DVD'n som läser några sektorer på skivan som den sedan med hjälp av den här tabellen översätter till klarspråk och skickar den informationen till dashboarden som ett svar... det är iaf så jag tolkat det men vad vet jag?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Missade denna informationen och drog ned den senaste uppdateringen eftersom jag skulle testa mitt Kinect för första gången - Burn! Omflashad spelare nu. Jaja, frågan jag har är, kan jag bara gå iväg och flasha om den igen till den senaste LT+ som jag hade innan (den som fixade AP25). Eller måste man vänta på en helt ny firmware som flashar tillbaka/om den? Jag har en Lite-On - icke slim btw. Tack!

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av CorelBlue Visa Inlägg
    Missade denna informationen och drog ned den senaste uppdateringen eftersom jag skulle testa mitt Kinect för första gången - Burn! Omflashad spelare nu. Jaja, frågan jag har är, kan jag bara gå iväg och flasha om den igen till den senaste LT+ som jag hade innan (den som fixade AP25). Eller måste man vänta på en helt ny firmware som flashar tillbaka/om den? Jag har en Lite-On - icke slim btw. Tack!
    Frågan är ju vad som händer om du dunkar in en gammal DVd firmware i läsaren igen efter dash uppdaterats, Det jag undrar är om du bara kan spela originalspel ( den flashar om läsaren till stock ) och om man iXtreme flashar med äldre mjukvara om maskinen kommer kräkas på dig antingen genom att banna den eller bli obrukbar. Eller bara skjuter om sig igen till att spela original

    Vad för Dash version har du fått nu fressten = 12625 har jag själv inte haft några problem med iaf.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Jag har 2.0.13146.0

    Tror jag hittade svaret här:

    http://www.ixtreme.net/open-forum/85...13146-0-a.html

    Ska flasha om den så får vi se!

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av CorelBlue Visa Inlägg
    Jag har 2.0.13146.0

    Tror jag hittade svaret här:

    http://www.ixtreme.net/open-forum/85...13146-0-a.html

    Ska flasha om den så får vi se!
    Rätt meningslöst att flasha om din DVD innan LT 2.0 är ute eftersom det ändå är en ny tabell med nya svar för AP25, och ALLA spelen har AP25 aktiverat nu... vänta hellre på 2.0 än att sitta och tramsa runt med en äldre mjukvara som förmodligen bara kommer få dig bannad ändå
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    20
    Skit också. Det blev som jag befarade att alla spel kör AP2.5. Har ingen lust att bränna om 83st spel så jag skiter i att uppdatera xboxen och gör så att jag väntar tills man kan köpa en färdigflashad slim med nyaste dashen och LT+ 2.0 och kör nya spel på den och har kvar gamla xboxen att köra dem gamla spelen. Hade ändå tänkt köpa en slim för jag är ruskigt less på att den lever om efter man har spelat i någon timma.

    Ni har ingen slags newsletter eller någonting så man vet då det är klart med färdigflashad slim med nyaste dashen plus LT+ 2.0?..

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jühan Visa Inlägg
    Skit också. Det blev som jag befarade att alla spel kör AP2.5. Har ingen lust att bränna om 83st spel så jag skiter i att uppdatera xboxen och gör så att jag väntar tills man kan köpa en färdigflashad slim med nyaste dashen och LT+ 2.0 och kör nya spel på den och har kvar gamla xboxen att köra dem gamla spelen. Hade ändå tänkt köpa en slim för jag är ruskigt less på att den lever om efter man har spelat i någon timma.

    Ni har ingen slags newsletter eller någonting så man vet då det är klart med färdigflashad slim med nyaste dashen plus LT+ 2.0?..
    Bästa är väl att kika på våran sida lite då och då eller kolla här på forumet... det går även bra att joina oss på IRC nätverken Quakenet och Efnet, kanalen #psxcare
    Last edited by Swizzy; 2011-05-24 at 13:15.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #13
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Nu spelar det väl iofs ingen roll om man lägger in LT+ 1.1 igen? Spelen kommer ju inte funka iaf. Inte heller kommer de gamla brända spelen funka med LT+ 2.0 utan att skivorna bränns om. Och LT+ 2.0 misstänker jag inte heller skyddar mot att Xbox:en lägger in ny firmware på din DVD-spelare igen utan bara att spel med de nya AP25-tabellerna funkar.
    Men kommer AP25 även aktiveras på riktigt gamla spel? Spel med bara Wave 1 eller 2, typ Kameo?

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Rätt meningslöst att flasha om din DVD innan LT 2.0 är ute eftersom det ändå är en ny tabell med nya svar för AP25, och ALLA spelen har AP25 aktiverat nu... vänta hellre på 2.0 än att sitta och tramsa runt med en äldre mjukvara som förmodligen bara kommer få dig bannad ändå
    Ouch..så om jag lägger in LT+ 1.1 igen, så kommer mina gamla brända spel inte att funka? Även de utan AP25? Typ som FIFA11 och NHL11? Kommer hålla mig borta från LIVE såklart.

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av CorelBlue Visa Inlägg
    Ouch..så om jag lägger in LT+ 1.1 igen, så kommer mina gamla brända spel inte att funka? Även de utan AP25? Typ som FIFA11 och NHL11? Kommer hålla mig borta från LIVE såklart.
    Ja, vad jag hört ska samtliga gamla spel ha AP25 aktivt... nu vet jag inte hur det är med dom riktigt gamla spelen (pre wave 3) men jag tvivlar på att dom absolut första spelen kommer ha AP25... men å andra sidan inte speciellt många som vill lira dom idag ändå, och vill man göra det får man väl hoppas på att det inte har AP25 då dom troligen inte kommer få AP25 patchar på väldigt länge...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Jag tror inte heller att pre-Wave 3 kommer få AP25. För när AP25 först kom sa C4EVA att det bara var spel från Wave 3 och senare som skulle kunna få det aktiverat. Men det spelar ju som sagt ganska lite roll.

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Bästa är väl att kika på våran sida lite då och då eller kolla här på forumet... det går även bra att joina oss på IRC nätverken Quakenet och Efnet, kanalen #psxcare
    Säg åt stan att trolla in en RSS i nyhets scriptet på psxcare.com sidan
    Eller bara uppdatera info på Facebook så kan alla gå med i företagsgruppen där o få infon
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #18
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    jahaja, nu gjorde jag uppdateringen och alla mina spel slutade funka. Jag är less på att hålla på att omflasha och sånt elände så nu ska jag börja köpa spel igen. Måste jag gå tillbaka till han som flashar min xbox och få den återställd eller kan jag bara börja köpa spelen jag lirar online och allt är som vanligt, eller kan man fortfarande bli bannad eller andra såna problem?

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rockdemon Visa Inlägg
    jahaja, nu gjorde jag uppdateringen och alla mina spel slutade funka. Jag är less på att hålla på att omflasha och sånt elände så nu ska jag börja köpa spel igen. Måste jag gå tillbaka till han som flashar min xbox och få den återställd eller kan jag bara börja köpa spelen jag lirar online och allt är som vanligt, eller kan man fortfarande bli bannad eller andra såna problem?
    Du kan fortfarande eventuellet bli bannad... det beror helt på vad för information den sparat och sådär... om du uppdaterat nu med 13xxx dashen behöver du inte gå till någon som flashat dvd'n åt dig för att få det "återställt" om du däremot planerar att uppdatera bör du återställa firmwaren innan, speciellt om du har fått din läsare utbytt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #20
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    20
    Själv så kan jag som inte förstå varför jag inte är bannad. Har tankat ner en massa dlcs och så för att få igång dlc måste man uppdatera spelet och för att uppdatera spelet måste man ha skivan i och väldigt stor del av alla mina spel är fulpatchade och jag vet inte hur många fulpatchade spel jag har varit online och dragit ner uppdateringar för att kunna spela dlc.

    Har också fått upp det där AP2.5 felmeddelandet då man inte har bränt skivan korrekt på ett ex antal spel innan jag uppdaterade till LT+. Men ändå är jag inte bannad.

    Man jag skulle nog gissa på att min box är flaggad så jag kan få problem ifall jag vill överföra min profil och mina spaningar till en annan box.

    Men det finns säkert guider hur man åtgärdar det. Men då gäller det bara att koppla in xboxen i datorn och grotta ner sig bland ettor och nollor.

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jühan Visa Inlägg
    Själv så kan jag som inte förstå varför jag inte är bannad. Har tankat ner en massa dlcs och så för att få igång dlc måste man uppdatera spelet och för att uppdatera spelet måste man ha skivan i och väldigt stor del av alla mina spel är fulpatchade och jag vet inte hur många fulpatchade spel jag har varit online och dragit ner uppdateringar för att kunna spela dlc.

    Har också fått upp det där AP2.5 felmeddelandet då man inte har bränt skivan korrekt på ett ex antal spel innan jag uppdaterade till LT+. Men ändå är jag inte bannad.

    Man jag skulle nog gissa på att min box är flaggad så jag kan få problem ifall jag vill överföra min profil och mina spaningar till en annan box.

    Men det finns säkert guider hur man åtgärdar det. Men då gäller det bara att koppla in xboxen i datorn och grotta ner sig bland ettor och nollor.
    är du inte bannad ska inte profilerna få låsnings flaggan, men det handlar främst om att man ska ta bort den flaggan från profilerna i framtiden om du vill köra på annan maskin, dock kan det medföra att du blir profilbannad från live vid senare tillfälle...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #22
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    är du inte bannad ska inte profilerna få låsnings flaggan, men det handlar främst om att man ska ta bort den flaggan från profilerna i framtiden om du vill köra på annan maskin, dock kan det medföra att du blir profilbannad från live vid senare tillfälle...
    Aha okej profilbannad. Men en profilbanning på en icke bannad maskin så är det väl bara att göra sig en ny profil på samma maskin och fortsätta som vanligt?

    Jag tänkte föra över alla köpa arkadspel till slimen som jag kommer köpa framöver. Jag har ganska många arkadspel då jag brukar köpa mig nått spel lite då och då, då dem är så pass billigare som dem är så är det ingen big deal tycker jag. Att inte MS, Sony och Nintendo och utvecklare fattar detta. Lågt pris = mera som köper, mera som köper lika med mera vinst... Sedan verkar dem aldrig förstå varför det piratkopieras och detta är därför att det är åt helvete för dyrt att köpa ett sprillans nytt spel för 599kr.

  23. #23
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Det kom ut en ny LT+ igår? Dvs man kan flasha om sin läsare o spela med nya dashen dock inte de nya spelen...? Har ni testat ännu?
    "* LT+ v1.9 does not include support for XGD3 backups, but brings all drives (except for Hitachi) in-line with their respective new OFW’s following the latest SystemUpdate. XGD3 originals are supported in LT+ v1.9.
    * 0272 – use of 9504 LT+ NOT recommended
    * 02501c – use of 93450c LT+ NOT recommended"

  24. #24
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jühan Visa Inlägg
    Aha okej profilbannad. Men en profilbanning på en icke bannad maskin så är det väl bara att göra sig en ny profil på samma maskin och fortsätta som vanligt?

    Jag tänkte föra över alla köpa arkadspel till slimen som jag kommer köpa framöver. Jag har ganska många arkadspel då jag brukar köpa mig nått spel lite då och då, då dem är så pass billigare som dem är så är det ingen big deal tycker jag. Att inte MS, Sony och Nintendo och utvecklare fattar detta. Lågt pris = mera som köper, mera som köper lika med mera vinst... Sedan verkar dem aldrig förstå varför det piratkopieras och detta är därför att det är åt helvete för dyrt att köpa ett sprillans nytt spel för 599kr.
    Om du skulle bli bannad på maskinen och din profil blir låst är det bättre att bara göra en recover gamertag
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #25
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Det kom ut en ny LT+ igår? Dvs man kan flasha om sin läsare o spela med nya dashen dock inte de nya spelen...? Har ni testat ännu?
    "* LT+ v1.9 does not include support for XGD3 backups, but brings all drives (except for Hitachi) in-line with their respective new OFW’s following the latest SystemUpdate. XGD3 originals are supported in LT+ v1.9.
    * 0272 – use of 9504 LT+ NOT recommended
    * 02501c – use of 93450c LT+ NOT recommended"
    Den har inte alls kommit ut, den är under test just nu... vetefan vart du läst dig till att den finns att ladda hem? om du hittat den att ladda hem är den fake, kika på www.c4evaspeaks.com så ser du, det är antingen fake eller så är det en test version... som du INTE bör använda då den kan innehålla buggar och skit... bättre o vänta på att c4eva och teamet testat färdigt den och släppt ut till allmänheten

    För övrigt kommer XGD3 inte användas förrens september har jag hört, därav det kommer 1.9 sålänge för att man ska kunna köra sina backups nu när massa folk som inte läst på innan uppdaterat och fått sina maskiner omflashade till original, detta är bara en "nödlösning" så att säga
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #26
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Den har inte alls kommit ut, den är under test just nu... vetefan vart du läst dig till att den finns att ladda hem? om du hittat den att ladda hem är den fake, kika på www.c4evaspeaks.com så ser du, det är antingen fake eller så är det en test version... som du INTE bör använda då den kan innehålla buggar och skit... bättre o vänta på att c4eva och teamet testat färdigt den och släppt ut till allmänheten

    För övrigt kommer XGD3 inte användas förrens september har jag hört, därav det kommer 1.9 sålänge för att man ska kunna köra sina backups nu när massa folk som inte läst på innan uppdaterat och fått sina maskiner omflashade till original, detta är bara en "nödlösning" så att säga
    Det är just därifrån jag tat infon men sidan är så otroligt seg just nu att jag inte kan ladda den ordentligt, den blir konstig. Men det har ju kommit en ny JF samtidigt så tänkte att dom släppte en ny FW då men kanske hade fel

  27. #27
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Det är just därifrån jag tat infon men sidan är så otroligt seg just nu att jag inte kan ladda den ordentligt, den blir konstig. Men det har ju kommit en ny JF samtidigt så tänkte att dom släppte en ny FW då men kanske hade fel
    Jao, man tycker ju att dom borde släppt båda samtidigt, men nej... dom släppte ny JF för att du ska kunna flasha om din uppdaterade maskin, men det är ingenting dom rekomenderar att man gör...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #28
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Om du skulle bli bannad på maskinen och din profil blir låst är det bättre att bara göra en recover gamertag
    Ahh okej tack för svaret Det visste jag inte, blir att göra så om det skulle uppstå problem.

  29. #29
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    TeamJungle Team Jungle
    phat liteon complete, testing!
    42 minutes ago Favorite Retweet Reply


  30. #30
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Har en liten fråga. Min systerson råkade uppdatera så jag har den senaste dashboarden nu, och som jag förstått de så flashades min spelare tillbaka till original? Betyder detta då att jag har en helt ny drive key som jag måste läsa ur och spara nästa gång jag flashar till LT 1.9?

    Och sen ang X360Key, är det någon här som tror på denna produkt eller är det bara skitsnack? Den sägs ju ha dåligt stöd för spel och jag har läst ett litet utklipp från C4Eva att något bättre är på väg och att de ska släppas i samma veva som X360Key, och de känns ju som att hans ord väger lite mer Så kan de vara lika bra att ge upp planerna för att eventuellt skaffa X360Key?

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Snart kommer Guitar Hero II
    By Enlund in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 18:38
  2. Vad kommer hända?
    By Oxito in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-24, 11:34
  3. PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?
    By Cypress_Ice in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 12:48
  4. Vad kommer hända?
    By Raven in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-27, 23:58
  5. PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?
    By Cypress_Ice in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-13, 17:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •