Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Drivers för dvd brännare vid bränning av spel.

Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Respekt
    22

Drivers för dvd brännare vid bränning av spel.

Hej

Jag har försökt att hitta den där sidan där det stod dom drivers för olika brännare vid bränning av xbox 360 spel, men jag hittar den inte. Tyckte det var som ett flicknamn mm i adressen till den sidan. Kanske någon minns eller vet en annan sida.
    För jag antar att man behöver uppgradera FW på brännarn också i samband med dom nya weave mm.

Tacksam för hjälp

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    Hej

Jag har försökt att hitta den där sidan där det stod dom drivers för olika brännare vid bränning av xbox 360 spel, men jag hittar den inte. Tyckte det var som ett flicknamn mm i adressen till den sidan. Kanske någon minns eller vet en annan sida.
    För jag antar att man behöver uppgradera FW på brännarn också i samband med dom nya weave mm.

Tacksam för hjälp
    Olika drivers för brännare för att bränna 360 spel?! what? det är inga special drivrutiner till brännarna... det är ingen special firmware heller...

Däremot Firmwaren på DVD läsaren i din 360 behöver vara special, senaste nytt om dessa hittar du på www.c4evaspeaks.com
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Olika drivers för brännare för att bränna 360 spel?! what? det är inga special drivrutiner till brännarna... det är ingen special firmware heller...

Däremot Firmwaren på DVD läsaren i din 360 behöver vara special, senaste nytt om dessa hittar du på www.c4evaspeaks.com
    aha ok, det var för många år sedan som jag var på en speciel sida, där det fanns vilka brännare som funkade och med vilket FW dom skulle ha, kan hända att det inte spelar roll längre , tack så mycket för svar Swizzy

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    aha ok, det var för många år sedan som jag var på en speciel sida, där det fanns vilka brännare som funkade och med vilket FW dom skulle ha, kan hända att det inte spelar roll längre , tack så mycket för svar Swizzy
    Du kan använda dom flesta brännarna i dagsläget, men dom som funkar bäst är Pioneer och Samsung (Pioneer har slutat tillverka brännare dock, så det är inte så enkelt att hitta en sådan)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Brännare och media hittar du här:
    http://www.psxcare.com/section.php?xSec=92&xPage=1

Brännprogrammet alla använder nuförtiden heter IMGBurn och hittas på .com på slutet av namnet. ( Jag vet att hansis förbannade cencurfilter går igång om man skriver in hela länken vilket är rätt korkat då det är gratis )

http://www.img********* <<---- Fixa... *lol*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. micro sd adapter drivers ?
    By Lalle2222 in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 22:30
  2. Problem med bränning/brännare!
    By Xbox_360 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 17:37
  3. No drivers Detected
    By sebbepeter in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 18:32
  4. Bränning avbryts, fel på brännare eller media?
    By ravenofoden in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 15:08
  5. Drivers? HJÄLP Har ett Xcuter 2 chip
    By Moebiuz in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2005-09-03, 18:18

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner