Hej jag försöker installera FSD på min xbox men lyckas verkligen inte.. behöver man kanske en internet uppkoppling för att ens starta FSD?
Skulle någon annars kunna skriva en kort guide om hur man gör?
JL
Hej jag försöker installera FSD på min xbox men lyckas verkligen inte.. behöver man kanske en internet uppkoppling för att ens starta FSD?
Skulle någon annars kunna skriva en kort guide om hur man gör?
JL
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
hur gör man en quickboot länk?
Jag lyckas inte starta det via XEXmenu heller :S det blir bara svart då. guideknappen funkar men inget annat .. efter en stund så står det att spelet inte går att starta och jag kommer tbx till NXE Dash
edit: nu funkar inte guide button heller. om det spelar roll så kör jag XEXmenu 1.1 ?
Last edited by jonthe838; 2011-06-12 at 20:29.
Hur har du fört över FSD? genom USB eller genom FTP?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
USB minne
Google is your friend!
Default.xex alternativt Freestyle.xex (beroende på om du kör 1.xx eller 2.xx...
du kan ladda hem en fungerande här: http://whipland.no-ip.org/.temp/FSD.rar
Google is your friend!
hur vet man vilken dashlaunch man har?
Google is your friend!
okej fan då.. Ehm, jag har laddat ner dashlaunch 2.02 till datorn. Hur installerar jag det?
Edit: läste någonstans att man ska köra det via xexmenu ? och att man behöver freeboot 0.32 ? freebot 0.32 är väl dash 9199 ? och finns det någon risk att detta fuckar min xbox?
Edit2: den här filen laddade jag ner: http://www.megaupload.com/?d=IBT0E1VP
Last edited by jonthe838; 2011-06-13 at 14:54.
Google is your friend!
Bookmarks