Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 58

Diskussion: lt 1.9 och ap25

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22

    lt 1.9 och ap25

    hur ska spelen brännas? patchas? vad och hur gör man.tankade hem nfs hp och körde igenom abgx, men fick bara svart skärm

    hur gör man?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    funkade iaf bränna direkt efter att ha kört dom i abgx. glömde uppdatera dash

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    33
    Respekt
    18
    Jag råka ju klanta mig när dash-uppdateringen släpptes och uppdaterade dashen. Hur ska jag gå tillväga nu? Är det bara att flasha in den nya 1.9 som vanligt? Har en liteon läsare.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Axan Visa Inlägg
    Jag råka ju klanta mig när dash-uppdateringen släpptes och uppdaterade dashen. Hur ska jag gå tillväga nu? Är det bara att flasha in den nya 1.9 som vanligt? Har en liteon läsare.
    japp, bara köra på med nya iXtreme... men du måste använda dig av antingen MRA hacket eller med PMT (Probe3/Scorpion2) för att få ut mjukvaran från den (dumpa/läsa ur nyckeln m.m.)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    33
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    japp, bara köra på med nya iXtreme... men du måste använda dig av antingen MRA hacket eller med PMT (Probe3/Scorpion2) för att få ut mjukvaran från den (dumpa/läsa ur nyckeln m.m.)
    Ok! Men om jag har key.bin filen sparad sen innan då? Är det en annan nyckel nu?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Axan Visa Inlägg
    Ok! Men om jag har key.bin filen sparad sen innan då? Är det en annan nyckel nu?
    Det är samma nyckel men den ligger på en annan plats, jag skulle rekomendera att du dumpar om driven INNAN du flashar om den...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Hej. Jag är lite kluven på 1.9 flashen.

    Vad exact är det jag ska göra som man inte brukar göra? Har en samsung läsare så jag har aldrig satt mig in i AP 25 grejjen.

    Jag brukar använda JungleFlasher och bara flasha "över" med den nya verisionen. Men det verkar inte räcka denna gången.

    EDIT: Ska tillägga att jag är bannad sedan länge och har kunnat spela allting utan problem. Men häromdagen så blev det "dirty disk" när jag skulle spela AC Brotherhood. Så jag mistänker att det är något som måste göras.

    Tacksam för en knuff i rätt riktning.

    /Niklas
    Last edited by nils_flowers; 2011-06-23 at 15:18.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
    Hej. Jag är lite kluven på 1.9 flashen.

    Vad exact är det jag ska göra som man inte brukar göra? Har en samsung läsare så jag har aldrig satt mig in i AP 25 grejjen.

    Jag brukar använda JungleFlasher och bara flasha "över" med den nya verisionen. Men det verkar inte räcka denna gången.

    EDIT: Ska tillägga att jag är bannad sedan länge och har kunnat spela allting utan problem. Men häromdagen så blev det "dirty disk" när jag skulle spela AC Brotherhood. Så jag mistänker att det är något som måste göras.

    Tacksam för en knuff i rätt riktning.

    /Niklas
    om du kikar i Jungleflasher, står det något om att den är spoofed as... ? eller något om liteon? isåfall måste du byta till en sådan läsare för att få det att fungera igen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Tja!
    Jag har en 360 med en LiteOn med iXtreme LT+ 1.1 och har inte uppdaterat min dashboard till senaste. Kan jag lägga in 1.9 direkt eller måste man göra någon annan uppdatering innan jag lägger in 1.9? Utgår ifrån att man flashar som tidigare.

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det är samma nyckel men den ligger på en annan plats, jag skulle rekomendera att du dumpar om driven INNAN du flashar om den...
    Varför då? Det finns bara en version av iXtreme LT+ 1.9 så nyckeln kommer alltid att läggas på exakt samma ställe oavsett om han dumpar om sin drive eller inte.

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Varför då? Det finns bara en version av iXtreme LT+ 1.9 så nyckeln kommer alltid att läggas på exakt samma ställe oavsett om han dumpar om sin drive eller inte.
    jo jo, men du vet aldrig vad ms gör vid uppdateringar... inte förrens det är för sent som med 13146 updaten, den flashade ju om läsare och det är många som uppdaterat utan o veta att den skulle flasha om dvd'n visst, nyckeln ligger på 1 ställe... men när som helst kan MS välja att flytta den igen, eller rent ut av byta nyckel, det vet du inte... inte förrens det är för sent, och det är säkrare att alltid dumpa läsaren innan du flashar, om du t.ex. råkat skriva över filerna eller döpt dom lite fel så kanske du vid nästa uppdatering tar filerna från en annan 360, gör du det och skriver över och inte har dumpat... då kanske maskinen är rökt...

    därav rekomenderar jag att man ALLTID dumpar innan man flashar, då är man ALLTID 100% säker på att det inte går åt helvete eftersom man har något att backa tillbaka på
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Om man nu använder samma datorn som man använde förra gången så behöver man ju nästan vara imponerande värdelös om man ska lyckas flasha in fel nyckel............men jag förstår vad du menar. Själv anser jag dock att det iofs nästan kan skapa mer problem än vad det skyddar mot fel. I synnerhet om man får för sig att göra MRA en andra gång. Om JF redan berättat för dig att det är rätt nyckel så kan man ju lita på det. Men, men folk får göra som de vill. Jag kommer dock inte följa Swizzy rekommendationer i det här fallet.

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av packman Visa Inlägg
    Tja!
    Jag har en 360 med en LiteOn med iXtreme LT+ 1.1 och har inte uppdaterat min dashboard till senaste. Kan jag lägga in 1.9 direkt eller måste man göra någon annan uppdatering innan jag lägger in 1.9? Utgår ifrån att man flashar som tidigare.
    Du kan lägga in 1.9 direkt och sedan uppdatera utan problem (iaf till 2.0.13146.0)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    om du kikar i Jungleflasher, står det något om att den är spoofed as... ? eller något om liteon? isåfall måste du byta till en sådan läsare för att få det att fungera igen...
    Jag har för mig att det är en m28 spoofed as liteon. Fick iaf med en liteon dvd när jag lämnade in den eftersom dom inte gick att flasha på den tiden.
    Kan jag sätta in liteon dvd:n och flasha den på något enkelt sätt? Eller måste man "probe:a" och hålla på?

    Tack.

    /Niklas

  15. #15
    dragonslayer Guest
    dom som bytte driven till dig måste ha dumpat den / (eller i vart fall fått en dummy fil) .. be dom maila dig den... sen behöver du något sätt att flasha.. (strömförsörja kan du göra med 360) VIA eller NFORCE chipset eller lizard / usb360

  16. #16
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    dom som bytte driven till dig måste ha dumpat den / (eller i vart fall fått en dummy fil) .. be dom maila dig den... sen behöver du något sätt att flasha.. (strömförsörja kan du göra med 360) VIA eller NFORCE chipset eller lizard / usb360
    Ok, ska kolla om jag kan få tag i den.

    Jag undrar dock hur det blev så här? Mina andra spel fungerar typ Dirt 3. Hade den en uppdatering? Kommer inte ihåg. Känns som det var det spelet som gjorde att det inte fungerar längre. Jag trodde först att det var lasern som var smuttsig, men bara för att det var AC som inte funkar borde det vara ett AP25 relaterat fel.

    /Niklas

  17. #17
    dragonslayer Guest
    Alla spel från och med Wave 8 uppdaterar dashboarden så att AP2.5 träder i kraft.. Dashboaden kollar då om driven är spoofad (bytt DVD-märke/modell utanför microsofts servicställe) ... Du behöver altså byta till din originalläsare och flasha den med LT+ v1.9.... När du skall flasha så måste du själv välja v1.9 i JF, den väljer inte den automatiskt eftersom nyckelplatsen är flyttad ... I övrigt flashar du som vanligt.. AC och alla andra AP2.5 spel måste du sedan patcha om och bränna om varje gång du uppdaterar dashboarden .... Just nu är det bara 6st AP2.5 spel...

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Alla spel från och med Wave 8 uppdaterar dashboarden så att AP2.5 träder i kraft.. Dashboaden kollar då om driven är spoofad (bytt DVD-märke/modell utanför microsofts servicställe) ... Du behöver altså byta till din originalläsare och flasha den med LT+ v1.9.... När du skall flasha så måste du själv välja v1.9 i JF, den väljer inte den automatiskt eftersom nyckelplatsen är flyttad ... I övrigt flashar du som vanligt.. AC och alla andra AP2.5 spel måste du sedan patcha om och bränna om varje gång du uppdaterar dashboarden .... Just nu är det bara 6st AP2.5 spel...
    Vadå eftersom nyckel platsen har flyttats?! den autoladdar den inte eftersom dom inte gjort om så att den automatiskt laddar den nya versionen, dom var lite små lata... det är ju en NY version av driven, det är inte BARA att dom flyttat key... >_<

    Sen skulle jag inte säga "ta dummy från killen som först flashade" det är som att säga: lita på en kille som KANSKE sparat din key i ett par år och KANSKE har koll på vilken som är vilken... det vill säga: skjut skiten åt helvete och hoppas på att du inte failar...

    En nybörjare ska ALLTID dumpa först, det är en tum regel, om man vet vad man håller på med kan man skippa dumpnings delen om man känner att man har tillräckligt med kontroll... snälla, tipsa inte folk om idiotiska saker som endast proffs gör om dom har bråttom eller känner för att gå på styva linan...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #19
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Mariestad
    Inlägg
    146
    Respekt
    17
    Tja

    Råkade uppdatera till senaste innan jag la in min original nyckel.

    Har en benq är det bara att flasha om som vanligt då eller.

    Läste lite i tråden om det men fick lite olika svar

    PS har sparat min original key om det kan hjälpa

    MVH
    Last edited by SWEwillow; 2011-06-28 at 04:45.

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
    Tja

    Råkade uppdatera till senaste innan jag la in min original nyckel.

    Har en benq är det bara att flasha om som vanligt då eller.

    Läste lite i tråden om det men fick lite olika svar

    PS har sparat min original key om det kan hjälpa

    MVH
    Ja, du kan flasha om som vanligt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #21
    dragonslayer Guest
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vadå eftersom nyckel platsen har flyttats?! den autoladdar den inte eftersom dom inte gjort om så att den automatiskt laddar den nya versionen, dom var lite små lata... det är ju en NY version av driven, det är inte BARA att dom flyttat key... >_<
    Har jag påstått något annat?

    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Sen skulle jag inte säga "ta dummy från killen som först flashade" det är som att säga: lita på en kille som KANSKE sparat din key i ett par år och KANSKE har koll på vilken som är vilken... det vill säga: skjut skiten åt helvete och hoppas på att du inte failar...

    En nybörjare ska ALLTID dumpa först, det är en tum regel, om man vet vad man håller på med kan man skippa dumpnings delen om man känner att man har tillräckligt med kontroll... snälla, tipsa inte folk om idiotiska saker som endast proffs gör om dom har bråttom eller känner för att gå på styva linan...
    Det är inte så trevigt att ni fördummar alla andra än er själva.... Varför skulle han inte ha koll på vilken nyckel som hör vart... har inte ni det?.... (finns det nån seriös flashare som inte skickar med originaldumpen) (gör ni?)
    Gör ni själva ALLTID MRA eller använder ni nycklar från en gammal dump.. eller läser ni bara ut nycklen?

  22. #22
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Har jag påstått något annat?



    Det är inte så trevigt att ni fördummar alla andra än er själva.... Varför skulle han inte ha koll på vilken nyckel som hör vart... har inte ni det?.... (finns det nån seriös flashare som inte skickar med originaldumpen) (gör ni?)
    Gör ni själva ALLTID MRA eller använder ni nycklar från en gammal dump.. eller läser ni bara ut nycklen?
    Vi har rutiner som gör att vi borde ha koll på alla nycklar hela tiden. Trots det har vi en eller ett par boxar liggande som inte går att använda pga lost key...

    Det är dumt att chansa då konsekvensen av lost key är att boxen blir ett dyrt bokstöd.

    Är vi osäkra så flashar vi en av våra labdrivar först för att kolla att den fungerar, sedan flashar vi den drive som hör till boxen.

    Kunden får originaldumpen om kunden förser oss med minneskort/usb-sticka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Har jag påstått något annat?



    Det är inte så trevigt att ni fördummar alla andra än er själva.... Varför skulle han inte ha koll på vilken nyckel som hör vart... har inte ni det?.... (finns det nån seriös flashare som inte skickar med originaldumpen) (gör ni?)
    Gör ni själva ALLTID MRA eller använder ni nycklar från en gammal dump.. eller läser ni bara ut nycklen?
    Vi använder inte MRA längre då det tar längre tid än att använda PMT och det inte medför något vettigt, men ja, vi dumpar alltid innan vi flashar, just in case... Att du och vi har koll på vad för nyckel som hör till vilken maskin är väl normalt, men nu tror inte jag att alla som sitter på det här forumet har varit hos oss eller någon annan som är ungefär lika noga som du och vi på PSXCare är med att hålla koll på dumpar och sådär. hempulare har nog inte samma typ av system som vi har, och kanske då döper mappar och annat på ett sådant sätt att när det byggts upp lite grann kanske man helt enkelt glömmer bort vilken maskin det är till, därav är det alltid bättre att dumpa först, allra helst om man ska börja från början

    det är dessutom bra om man lär sig dumpa redan från början när man ska lära sig flasha en 360, det är liksom en viktig del i det hela, även om det bara är en uppgradering så lär man sig av det.

    när jag skriver något som ser ut att vara någons åsikt är det MIN åsikt kring saker och ting, det är inte så att alla på PSXCare tycker likadant som jag gör
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #24
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Alla spel från och med Wave 8 uppdaterar dashboarden så att AP2.5 träder i kraft.. Dashboaden kollar då om driven är spoofad (bytt DVD-märke/modell utanför microsofts servicställe) ... Du behöver altså byta till din originalläsare och flasha den med LT+ v1.9.... När du skall flasha så måste du själv välja v1.9 i JF, den väljer inte den automatiskt eftersom nyckelplatsen är flyttad ... I övrigt flashar du som vanligt.. AC och alla andra AP2.5 spel måste du sedan patcha om och bränna om varje gång du uppdaterar dashboarden .... Just nu är det bara 6st AP2.5 spel...
    Nu blev det lite mycket för mig. Men citatet ovan gjorde det hela lite klarare. Men för att förtydliga: Byt dvd, flasha enligt jungleflashers guide, bränna om spelen. Inget med flasha med orginal fw och dyligt.
    Killen på stället jag flashade på (Uppsala) sa att han kunde fixa det utan dump. Så lite beroende på vad dom tar så kanske dom får fixa det igen.
    Hur som helst, stort tack för alla tipps man får på detta forum.

    /Niklas

  25. #25
    dragonslayer Guest
    stämmer gott

  26. #26
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Tack och bock!!

    /Niklas

    EDIT. En snabb grej som jag glömde fråga.

    Måste jag inte läsa ur nyckeln på orginal liteon dvd:n?
    Om man måste det, är det med prob tekniken, isf lämnar jag in den med tanke på att jag ej har en prob-grunka.
    Eller kan jag flasha 1.9 rätt av och det kommer fungera?

    Jag känner mig trög, men vill inte sabba xboxen just nu.
    Last edited by nils_flowers; 2011-06-29 at 16:11.

  27. #27
    dragonslayer Guest
    jag har inte provat... men din samsumg firmware bör innehålla all information som behövs så att du kan få över den till liteon firmwaren med JF
    det enda du igentligen behöver är nycklen.. resten kan man få från pappersettiketerna på pcb från liteonen...

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
    Tack och bock!!

    /Niklas

    EDIT. En snabb grej som jag glömde fråga.

    Måste jag inte läsa ur nyckeln på orginal liteon dvd:n?
    Om man måste det, är det med prob tekniken, isf lämnar jag in den med tanke på att jag ej har en prob-grunka.
    Eller kan jag flasha 1.9 rätt av och det kommer fungera?

    Jag känner mig trög, men vill inte sabba xboxen just nu.
    Om liteon läsaren är samma som satt i från början skulle jag rekomendera att du dumpar den då du får med all viktig data då som kanske saknas i samsung mjukvaran (för livesäkerhetensskull)

    Men du kan annars dumpa din samsung, välja den som source och sedan manuellt ladda en liteon mjukvara av rätt version (kör med LT+ 1.9 direkt så slipper du göra skriva om flashningen till den sen ) och trycka på stora knappen i mitten (Spoof source to target) då kommer JF automatiskt fixa till allting
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #29
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Mariestad
    Inlägg
    146
    Respekt
    17
    Hej!


    har en liten fråga ang update av flash.

    Kan jag ta write direkt i jungleflasher i och med jag har original firmware sparat.

    Kom gärna med enklaste sättet för att flasha,har en benq

  30. #30
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
    Hej!


    har en liten fråga ang update av flash.

    Kan jag ta write direkt i jungleflasher i och med jag har original firmware sparat.

    Kom gärna med enklaste sättet för att flasha,har en benq
    En Benq... kör intro, starta om strömmen... tryck read, vänta ngra sekunder, svara ja på frågan, tryck write...

    Det är inte så svårt, och det tar inte så mycket längre tid, bättre o dumpa den lite snabbt än att ta chansen och skriva direkt och kanske skriva fel...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Förklaring på AP25
    By Shadow-child in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 37
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 20:22
  2. Problem med AP25
    By xboxflash in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 00:57
  3. Hur stealthpatchar jag spel med AP25?
    By Erik... in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 21:51
  4. Mängder med frågor ang. uppdateringen (AP25)
    By abc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 08:14
  5. AP25 spel på jtag
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 08:15

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •