Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: XBLA spel problem utan ixtreme 1.9 LT+ help :)

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    XBLA spel problem utan ixtreme 1.9 LT+ help :)

    Hallå jag sitter fortfarande på förra Ixtreme LT+ och kan inte uppgradera förrän jag åker förbi er om ca 3-4 veckor i stockholm.

    Det jag undrar är jag har köpt några XBLA spel för halva priset via Xbox.com på mitt konto vet någon om det är möjligt att överföra dom från datorn till Xbox 360 på något vis utan att gå Online då jag äger licenserna till 4st XBLA spel som jag ej kunnat hämta på det vanliga viset genom att gå online med X360 vilket är ganska självklart då jag inte kan gå online än då jag inte har ixtreme lt+ 1.9 ännu.

    Jag skulle tippa på det är nog omöjligt men jag chansa o fråga här då jag är sjukt sugen o lira spelen och kan inte annars förrän om 4 veckor.

    /tack på förhand

    /boz

  2. #2
    dragonslayer Guest
    Det är nog tyvärr bara att vänta till du uppgraderat till en säker version...

    Du kan dock lägga din profil på ett minne (USB eller minneskort) och ta med till en kompis och ansluta till live... profilen kommer då att uppdateras med info om licenserna och du kan spela spelen på kompisens konsoll i fullversion..
    för att det skall fungera krävs live-access, så fast licenserna finns i profilen funkar det inte när du kommer hem..

    problemet är att licenserna antagligen kommer att knytas till kompisens konsoll oxo.... och man kan bara flytta konsoll licenserna en gång om året

    Bäst är att vänta alltså.

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-31, 21:15
  2. Problem Unlock XBLA
    By binglan in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 14:24
  3. Jtag dlc / xbla
    By Wrekk in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 19:25
  4. PSP slim-Custom firmware 3.71=ladda ner spel å köra utan problem?
    By infantil in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •