Hej, jag undrar om Dual Shock 2 funkar till PSone? Jag hittade inte dosor under PSone
Hej, jag undrar om Dual Shock 2 funkar till PSone? Jag hittade inte dosor under PSone
Jag har för mig den ska funka där också, men jag kanske minns fel... vet att PSx tillbehören funkar uppåt iaf
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ok, vill vara säker så jag inte köper nåt som inte funkar
I´t works ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
DS2 kontrollerna är tryckkänsliga i 256 lägen, den funktionen fungerar ikke på PS1/One
Annars inga problem
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Ja, det funkar. Jag köpte en tredjepartsdosa för PS2 och använde till PS1 för några år sedan utan problem.
Jag fick hem grejerna och det funkade perfekt!
Bookmarks