Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Går det Spela Xbox Live med Ixtreme 1.9 LT+ nu efter 19 augusti update ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Går det Spela Xbox Live med Ixtreme 1.9 LT+ nu efter 19 augusti update ?

    Tjena, jag har Ixtreme LT + 1.0 nu ( ej spoofad sa ni i julas iaf när jag flasha den från LT vanlig till LT + i julas hos er ).

    Jag tänkte ta bussen ner till er från Sundsvall till stockholm ( samtidigt hälsa på brorsan ) och flasha om till ixtreme LT + 1.9.

    Det jag undrar kommer jag kunna spela alla Backup kopior som jag har nu med SSV2 förutom AP 25 Grabbarna : NFS HP, FABLE III, AC B,COD MW 2, H Reach, Cod Bops som vanligt ONLINE ?


    Alltså är det lika " säkert " som det var innan när jag spelade online med SSV 2 o allt grönt på alla spel förutom dom 6st AP 25 spelen.


    Betalade för 12 månader live i februari vill gärna kunna utnyttja det om det går då jag har varit tvungen att vara offline sen februari pga ixtreme LT + 1.0



    Tack på förhand för svar om allt är grönt som vanligt efter man har senaste Ixtreme 1.9 så kommer jag nog ner till veckan


    /mvh boz

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Tjena, jag har Ixtreme LT + 1.0 nu ( ej spoofad sa ni i julas iaf när jag flasha den från LT vanlig till LT + i julas hos er ).

    Jag tänkte ta bussen ner till er från Sundsvall till stockholm ( samtidigt hälsa på brorsan ) och flasha om till ixtreme LT + 1.9.

    Det jag undrar kommer jag kunna spela alla Backup kopior som jag har nu med SSV2 förutom AP 25 Grabbarna : NFS HP, FABLE III, AC B,COD MW 2, H Reach, Cod Bops som vanligt ONLINE ?


    Alltså är det lika " säkert " som det var innan när jag spelade online med SSV 2 o allt grönt på alla spel förutom dom 6st AP 25 spelen.


    Betalade för 12 månader live i februari vill gärna kunna utnyttja det om det går då jag har varit tvungen att vara offline sen februari pga ixtreme LT + 1.0



    Tack på förhand för svar om allt är grönt som vanligt efter man har senaste Ixtreme 1.9 så kommer jag nog ner till veckan


    /mvh boz
    Det ska väl vara lika säkert som tidigare vad jag känner till, men... jag tror nog du ligger en månad före i kalendern?? Änsålänge är det bara juli vad jag vet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    haha ja sorry jag menade såklart juli 19 2011 det var väl då senaste xbox live update kom ?

    Men AP25 spelen är väl inte safe nu, såvida inte tabellerna har uppdateras än om dom har det eller ?


    Jag borde dock kasta mina gamla Ap25 spel som var gjorda för ixtreme LT+ 1.0 innan jag råkar klanta mig när jag uppdaterat till 1.9 o stoppa in dom

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    haha ja sorry jag menade såklart juli 19 2011 det var väl då senaste xbox live update kom ?

    Men AP25 spelen är väl inte safe nu, såvida inte tabellerna har uppdateras än om dom har det eller ?


    Jag borde dock kasta mina gamla Ap25 spel som var gjorda för ixtreme LT+ 1.0 innan jag råkar klanta mig när jag uppdaterat till 1.9 o stoppa in dom
    Du kan inte spela AP25 spelen alls så det var väl enkelt o svara på, nej dom är inte säkra det har dock ingen betydelse, du kan inte starta dom versionerna av spelen ändå
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Black Ops fortafarnde svart skärm efetr senaste uppdateringen hos er.

    Har googlat runt lite på nätet och tydligen så fungerar inte LT+ 1.9 fullt ut utan man skall ha LT+ 1.91
    De med 1.9 har samma problem som jag, dvs Black Ops går inte att spela. Men med 1.91 så verkar det fungera.
    Vilken version har ni lagt på från juni?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av sigany Visa Inlägg
    Har googlat runt lite på nätet och tydligen så fungerar inte LT+ 1.9 fullt ut utan man skall ha LT+ 1.91
    De med 1.9 har samma problem som jag, dvs Black Ops går inte att spela. Men med 1.91 så verkar det fungera.
    Vilken version har ni lagt på från juni?
    Ja, det är inte 1.91 iaf, för den kom i lördags och problemet uppstår bara om man har dashboard 2.0.13599.0
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. xbox live update
    By jimboy1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 18:36
  2. problem efter live update
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 11:24
  3. Undvik att få E66 efter Live Update !
    By IGI in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 10:04
  4. Fungerar Matrix + xbox inköpt efter augusti?
    By guzman in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 14:15
  5. Chippa X-Box tillverkade efter Augusti
    By Danneman in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-09-20, 03:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •