Finns det flashkort för Gameboy Color att få tag i någon stans eller är det till och med så att möjligtvis Psx-Care kan ta in ett??? Skulle verkligen behöva ett ...
Finns det flashkort för Gameboy Color att få tag i någon stans eller är det till och med så att möjligtvis Psx-Care kan ta in ett??? Skulle verkligen behöva ett ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Reliker
Jag har två själv hemma med läsare/skrivare man måste ha paralellport för att programmera
Det är rätt svårt o få tag på kort som fungerar bra och där inte backupbatteriet är ärjat på efter alla dessa år, nu är det ju rätt smal sak o byta dessa men ändock
Jag tror farbror Hansi kan få tag på kort, dock kommer de kosta en hel del tyvär.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks