Sida 4 av 9 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 257

Diskussion: JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)

  1. #91
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det är en adapter för att du lättare ska kunna koppla in dig på en nand/nor, den innehåller i sig ingen funktion annat än att du trycker fast den på kretsen så att du får en koppling till stift list (det är iaf vad jag förstått det som)
    Det är alltså "själva lödningen"
    Ursäkta en idiot

  2. #92
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det där 360-clip är ju samma sak som jag meckade ihop några stycken själv under en period när det var det smidigaste sättet att modifiera den första xbox:en :-)

    Kan ju säga att mina hemgjorda var inte riktigt så snygga, men jävlar vad fort det gick att modifera xbox jämfört med alternativen då...
    Intressant. Det finns alltså färdiga "kappor" eller vad man ska kalla det att köpa för diverse standardkapslar, dvs den gråa grunkemojen som trycks på IC:n? För jag antar att du inte är så jävla vild att du byggde den själv också?

    Vore ju som sagt sjukt mkt smidigare än att behöva koppla in sig genom att löda tåtarna i någon punkt som har elektrisk kontakt med respektive ben på IC:n.

    Hur funkar förresten såntdär? Inga problem med glappkontakt eller så? Det känns ju som det är att be om problem att koppla in sig på det där viset på en såpass låg IC med så tätt mellan benen.

  3. #93
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
    Intressant. Det finns alltså färdiga "kappor" eller vad man ska kalla det att köpa för diverse standardkapslar, dvs den gråa grunkemojen som trycks på IC:n? För jag antar att du inte är så jävla vild att du byggde den själv också?

    Vore ju som sagt sjukt mkt smidigare än att behöva koppla in sig genom att löda tåtarna i någon punkt som har elektrisk kontakt med respektive ben på IC:n.

    Hur funkar förresten såntdär? Inga problem med glappkontakt eller så? Det känns ju som det är att be om problem att koppla in sig på det där viset på en såpass låg IC med så tätt mellan benen.
    Det blir lätt glapp kontakt, och den lossnar lätt efter att man tagit loss den en gång, så du har typ 1 shot
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #94
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
    Intressant. Det finns alltså färdiga "kappor" eller vad man ska kalla det att köpa för diverse standardkapslar, dvs den gråa grunkemojen som trycks på IC:n? För jag antar att du inte är så jävla vild att du byggde den själv också?

    Vore ju som sagt sjukt mkt smidigare än att behöva koppla in sig genom att löda tåtarna i någon punkt som har elektrisk kontakt med respektive ben på IC:n.

    Hur funkar förresten såntdär? Inga problem med glappkontakt eller så? Det känns ju som det är att be om problem att koppla in sig på det där viset på en såpass låg IC med så tätt mellan benen.
    http://www.adapters.com/prod_serv/em_clip.htm
    http://www.adapters.com/prod_serv/index.html

    Dyra leksaker. För det ändamål vi använda dom krävdes det adapters av högsta möjliga kvalitet, då det inte bara skulle fungera att sätta dit dom en eller ett par gånger utan hundratals gånger. TSOP-clipnet vi använde hade utbytbara slitdelar som tur var. Kina-prylarna som länge funnits till PS2 och WII m.fl är inte riktigt i samma liga. Det jag byggde var en övergång från TSOP till en vanlig eeprom i en DIL-sockel, samt en strömbrytare som valde vilket chip som skulle aktiveras. Så vi bootade xboxen från eepromet, fick igång superdisc, fick igång ett flashningsprogram, slog om strömbrytaren så att TSOP-minneskretsen aktiverades igen, startade flashningen. Inget avancerat, bara en (/&(/&(/&"/" massa kabelanslutningar mellan TSOP-adaptern och labkortet med DIL-sockeln :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #95
    dragonslayer Guest
    OT: skönt att det kom 007 och Mechassult

  6. #96
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    http://www.adapters.com/prod_serv/em_clip.htm
    http://www.adapters.com/prod_serv/index.html

    Dyra leksaker. För det ändamål vi använda dom krävdes det adapters av högsta möjliga kvalitet, då det inte bara skulle fungera att sätta dit dom en eller ett par gånger utan hundratals gånger. TSOP-clipnet vi använde hade utbytbara slitdelar som tur var. Kina-prylarna som länge funnits till PS2 och WII m.fl är inte riktigt i samma liga. Det jag byggde var en övergång från TSOP till en vanlig eeprom i en DIL-sockel, samt en strömbrytare som valde vilket chip som skulle aktiveras. Så vi bootade xboxen från eepromet, fick igång superdisc, fick igång ett flashningsprogram, slog om strömbrytaren så att TSOP-minneskretsen aktiverades igen, startade flashningen. Inget avancerat, bara en (/&(/&(/&"/" massa kabelanslutningar mellan TSOP-adaptern och labkortet med DIL-sockeln :-)

    Mja, jag visste liksom inte ens att det fanns clips att köpa, men när man tänker till lite, så inser man att det bör finnas då det är standardformfaktor på de där grejerna. Får ta en kik nästa gång jag har vägarna förbi Elfa, vilket jag lär ha rätt snart, och se om de mot förmodan har något. Blir nog att bygga en "vanlig" parallellkabelbaserad nandreader/writer, som jag kopplar in på det viset istället för att hålla på och löda. Lär väl bli en ny våg av boxar att modda nu allteftersom folk får nys om glitchtjossanet.

    Ja, det är väl bara att jorda något eller några ben på TSOP för att disabla den i en krysslåda? Jäkligt smart tänkt där i all sin enkelhet faktiskt, ruggigt smidigt att kunna ladda en hackad bios direkt, utan någon modifikation (även om man i realiteten givetvis gör bryggningarna för att kunna flasha TSOP först). Har aldrig tänkt på den möjligheten, har alltid hållit på och meckat mig med diskswappning och softmods för att sedan kunna köra osignerad kod för att i sin tur kunna skriva till TSOP
    Last edited by kaputnik; 2011-09-08 at 19:57.

  7. #97
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    128
    Respekt
    21
    Kan man säga att detta hack helt ersätter behovet av 360 Lizard och xk3y?
    "All work and no play makes fArGo a dull boy"
    __________________________________
    1 v 1.0 Xbox - Xecuter 2.3B Pro -160 GB HDD
    3 v 1.6 - softmodded - 300 Gig HDD
    1 Dreambox - PLi image
    1 4TB Buffalo Tech NAS
    1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend
    1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend

  8. #98
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av fArGo_sWe Visa Inlägg
    Kan man säga att detta hack helt ersätter behovet av 360 Lizard och xk3y?
    Det lär det göra. Det är dock 0% livesäkert vilket jag tror att emulatorerna också är men det återstår att se.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  9. #99
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    128
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Det lär det göra. Det är dock 0% livesäkert vilket jag tror att emulatorerna också är men det återstår att se.
    För att koppla en extern HDD använder du vanlig file manager då eller? Vad kör du för mjukvara rent generellt på denna typ av hackad box?
    "All work and no play makes fArGo a dull boy"
    __________________________________
    1 v 1.0 Xbox - Xecuter 2.3B Pro -160 GB HDD
    3 v 1.6 - softmodded - 300 Gig HDD
    1 Dreambox - PLi image
    1 4TB Buffalo Tech NAS
    1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend
    1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend

  10. #100
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av fArGo_sWe Visa Inlägg
    För att koppla en extern HDD använder du vanlig file manager då eller? Vad kör du för mjukvara rent generellt på denna typ av hackad box?
    Xbox image browser + windows explorer

    (Xbox image browser för att läsa ut speldatan från iso filens dolda filsystem) och Windows Explorer för att kopiera till externa hårddisken, du kör med FAT32
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #101
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    36
    Respekt
    16
    Det verkligen exploderar utav chips just nu. Frågan är om ni kommer köra en egen byggd apparat eller kommer ni sälja/installera ett av dessa färdiga?
    Kommer ju ett ACTEL chip nu som skall max ta 5sek att boota istället för mellan 30sek-2min (det heter 360squirt).

    Tur att jag har en gammal 360 som Swizzy fixade så jag kan lira JTAG medans min nya slim sitter och väntar på en resa till Stockholm ^^

  12. #102
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Hoppas ni får gå hem tidigare för Hansi nu om dagarna. Blir mycket övertid sen när all chip finns. Själv väntar jag tills jag ser att man kan starta spel från hårddisk innan jag skickar in min. Tror att TX kommer med bästa chipet då dom har så många år på nacken.

  13. #103
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av linuxares Visa Inlägg
    Det verkligen exploderar utav chips just nu. Frågan är om ni kommer köra en egen byggd apparat eller kommer ni sälja/installera ett av dessa färdiga?
    Kommer ju ett ACTEL chip nu som skall max ta 5sek att boota istället för mellan 30sek-2min (det heter 360squirt).

    Tur att jag har en gammal 360 som Swizzy fixade så jag kan lira JTAG medans min nya slim sitter och väntar på en resa till Stockholm ^^
    Vi får se, 360Squirt är till för att du ska kunna ställa in den individuellt för varje box, vilket gör att om du hittar EXAKT rätt tillfälle för just den maskinen kan du få den att starta nästan lika fort som vanligt, annars är ju koden för övriga chip att den testar olika timing för att hitta rätt, och den startar om tills den hittar rätt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #104
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    Hoppas ni får gå hem tidigare för Hansi nu om dagarna. Blir mycket övertid sen när all chip finns. Själv väntar jag tills jag ser att man kan starta spel från hårddisk innan jag skickar in min. Tror att TX kommer med bästa chipet då dom har så många år på nacken.
    Hell no, skulle vi få gå hem tidigare skulle det vara ett helvete redan som det är, om jag ska vara ärlig börjar det bli VÄLDIGT mycket att göra just nu, idag t.ex. hade vi en djävulsk massa flashar, vi var 2st... Ramiz i kassan och jag "bakom kullisserna" eller vad man ska säga, vart stressigt värre eftersom vi strävar efter att ha allt klart samma dag
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #105
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Hell no, skulle vi få gå hem tidigare skulle det vara ett helvete redan som det är, om jag ska vara ärlig börjar det bli VÄLDIGT mycket att göra just nu, idag t.ex. hade vi en djävulsk massa flashar, vi var 2st... Ramiz i kassan och jag "bakom kullisserna" eller vad man ska säga, vart stressigt värre eftersom vi strävar efter att ha allt klart samma dag
    Kul att ni har o göra. Ni får ta ok expandera Psxcare med en ny butik i Kalmar tycker jag. Så att man har nära Även att det finns några butiker till Sverige så föredrar nog många er PGA Service och kvalité.

    När man har jtagat sin xbox sen kan man då använda en 3tb disk för spel? Eftersom det är fat32 så blir det också många partitioner som med xbox1?

  16. #106
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    Kul att ni har o göra. Ni får ta ok expandera Psxcare med en ny butik i Kalmar tycker jag. Så att man har nära Även att det finns några butiker till Sverige så föredrar nog många er PGA Service och kvalité.

    När man har jtagat sin xbox sen kan man då använda en 3tb disk för spel? Eftersom det är fat32 så blir det också många partitioner som med xbox1?
    Jag vet inte hur det är med just 3TB, men 2TB funkar utmärkt bra, och då är det 1 stor partition, bara det att du får lära dig använda programmet guiformat
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #107
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    46
    Respekt
    14
    Sorry om det redan har besvarats men har Freeboot släppts för detta hack ännu? Och vad har ni för planer på PSXcare? Funderar på att byta ut min JTAG Jasper till en svart slim isåfall..!

  18. #108
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
    Sorry om det redan har besvarats men har Freeboot släppts för detta hack ännu? Och vad har ni för planer på PSXcare? Funderar på att byta ut min JTAG Jasper till en svart slim isåfall..!
    Ingen Freeboot än.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  19. #109
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Här & där
    Inlägg
    216
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
    Sorry om det redan har besvarats men har Freeboot släppts för detta hack ännu? Och vad har ni för planer på PSXcare? Funderar på att byta ut min JTAG Jasper till en svart slim isåfall..!
    va? Varför skulle man vilja byta ut sin JTAG Jasper?
    Det är ju den bästa 360 man kan ha

    visst, du kommer väl säkert kunna dualboota ofw/freeboot med det nya hacket men det tar längre för konsolen att starta med reset glitch hack...

  20. #110
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Jag tror att slim är den bästa man kan ha snart..

    Om chippet med snabbare processor håller vad de lovar så har vi ju boot-tider på mellan 0 - 5 sekunder.
    Last edited by N!klas; 2011-09-14 at 09:19.

  21. #111
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
    va? Varför skulle man vilja byta ut sin JTAG Jasper?
    Det är ju den bästa 360 man kan ha

    visst, du kommer väl säkert kunna dualboota ofw/freeboot med det nya hacket men det tar längre för konsolen att starta med reset glitch hack...
    Ibland är det snabbare ibland långsammare, beror helt på vad du har för komponenter för RGH samt vilka tidsintervaller man kör med...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #112
    Registrerade
    Jan 2009
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    185
    Respekt
    16
    Har någon ännu JTAG:at en slim? Och testat Exploit360? Verkar vara efterföljaren till Easy Freeboot Info

  23. #113
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av efex Visa Inlägg
    Har någon ännu JTAG:at en slim? Och testat Exploit360? Verkar vara efterföljaren till Easy Freeboot Info
    Javisst. Jag (och Swizzy)
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  24. #114
    Registrerade
    Jan 2009
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    185
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Javisst. Jag (och Swizzy)
    Fungerar det bra, jämfört med en JTAG:ad fetbox?

  25. #115
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av efex Visa Inlägg
    Fungerar det bra, jämfört med en JTAG:ad fetbox?
    Den startar på allt mellan 5 till 60 sekunder, lyckas varje gång (den försöker tills den lyckas). En JTAGad feting startar direkt och har en Freeboot/Rebooter. Än så länge så finns det ju inte till Glitch-hacket men det är bara en tidsfråga.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  26. #116
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Här & där
    Inlägg
    216
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ibland är det snabbare ibland långsammare, beror helt på vad du har för komponenter för RGH samt vilka tidsintervaller man kör med...
    okej. Men ändå, om man har en jtag jasper har man väl allt man nånsin kommer behöva? Jasper lär väl dessutom vara mer hållbar än slim (jag vet faktiskt inte)?

  27. #117
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
    okej. Men ändå, om man har en jtag jasper har man väl allt man nånsin kommer behöva? Jasper lär väl dessutom vara mer hållbar än slim (jag vet faktiskt inte)?
    Slim har inbyggt trådlöst nätverk med n-tekniken, fler usb portar, dedikerad Kinect port... need i say more?!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #118
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Är totalnybörjare på det här med homebrew-360:s, så denna fråga kan kanske verka lite noobig: i och med releasen av Exploit360 finns alltså allt som krävs för att göra något vettigt med en glitchad Xbox (läs: köra homebrew, backupade spel, etc)?

    Dumpade nandtjossanet igår, och väntar nu på något vettigt chip. Det däringa 360squirt verkar intressant då det enligt utsago är kompatibelt med Infectusprogrammeraren, som jag redan har ett par styckna sådana hemma. Lite smidigare än att köpa/kludda ihop en egen JTAG-programmeringskabel. Man undrar i övrigt om någon kommer sparka liv i gamla goa Infectus, och släppa någon glitchningsrom till den.
    Snart börjar väl dock kineserna trycka ut chips nästan gratis, det är ju som sagt inga direkt avancerade grejer som krävs.

    Kom förresten på en rätt bra grej när jag förberedde för nanddumpning igår, som kanske kan vara användbart för er andra: Ett gammalt knep som alla elektronikpillrare känner till, till tillfällena då man smidigt behöver kunna byta ut en komponent i en krets, är att löda dit en DIL-sockel istället för komponenten. Komponentens ben trycks sedan ner i hålen i DIL-sockelns ben.

    Slaktade en DIL-sockel, och plockade loss benen. Istället för att löda fast nanddumpningskabeln direkt på moderkortet, lödde jag dit DIL-sockelbenen. Kabeln kopplade jag sedan in genom att trycka ner resistorernas/diodens ben i dessa. På de ledare som inte avslutas med resistor eller diod lödde jag bara på de ben jag klippt av från komponenterna på de andra ledarna, och kopplade in på samma vis.

    DIL-kapselbenen kan givetvis lämnas kvar på moderkortet, och gör det betydligt mycket smidigare nästa gång man behöver rota med nandminnet. Visst, kanske inte lika praktiskt att använda som de lösningar jag sett folk gjort med ethernetportar och sådant, men själva installationen är väldigt mycket enklare, då man slipper hålla på och ta hål på Xboxens case, och utöver det är DIL-kapselbenen givetvis rigida, så risken för kortslutningar genom oisolerade kabeldelar som kommer i kontakt pga rörelse är obefintlig. Och dumpningskabeln blir också enklare att tillverka, bara att avsluta benen med komponenterna som vanligt.

    Slänger med en bild på hur det ser ut inkopplat. Ursäkta den undermåliga kvalitén, ZTE Blade har inte den vassaste kameran här i världen: inkoppling.jpg
    Last edited by kaputnik; 2011-09-15 at 08:57.

  29. #119
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Exploit 360 gör ingenting annat än en Xell-Reloaded image för dig att använda tillsamans med reset glitch hack eller en freeboot image som kan användas med SMC hacket (det gamla som inte funkar på nyare maskiner)...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #120
    dragonslayer Guest
    Wasabi is the shit ifall man bara vill spela spel... bara att kopiera in iso filerna på en disk..

Sida 4 av 9 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Tar JTAG-konsoller alla waves?
    By puttekk in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 15:55
  2. En liten fråga om deta chip ??
    By pontlisch in forum SmartXX Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 15:39
  3. Vad är sant?
    By SH!Ne in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 34
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 14:35
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 17:14
  5. Nyare spel (i deta fall NHL2004)
    By MartinB in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 00:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •