xk3y / x3key live"säkert"?
har hört/läst att utvecklarna av x3key hävdar att det skall vara lika säkert live som nuvarande iextreme 1.91 när det släpps.
min fråga är då, någon som vet om detta stämmer eller om det är ren och skär försäljningstaktik så att fler skall köpa denna pryl?
om det är så att det är lika säkert som iextreme så kommer jag inte tveka på att köpa det, men om det är så att det är som gjort för att bli bannad så måste jag isf köra det på boxen som redan är bannad och då känns det lite onödigt att hosta upp nästan 1000 SEK för denna pryl.
speciellt eftersom jag lirar mycket DLC som jag köpt och inte orkar byta konsoll varje gång jag skall spela vanliga spel eller dlc..
(och har inte riktigt fått fram pengar till jtagad box än heller)
men som sagt, är det lika "säkert" som iextreme så är det helt klart intressant då jag slipper bränna ut skivor och bara kan ösa in på hdd'n och samtidigt kunna lira online och DLC.
t.ex citerar jag ozmodchips från forumet på xbox-scene
"The Dev has mentioned that the launch firmware will be as safe as the current LT..."
Last edited by tqila; 2011-08-28 at 20:42.
Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
Handhelds: iPhone 5 och iPad 2
Bookmarks