Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Resistance.3.PS3-DUPLEX Finns det något man kan göra för o få detta o starta ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Resistance.3.PS3-DUPLEX Finns det något man kan göra för o få detta o starta ?

    Resistance.3.PS3-DUPLEX

    Notes: FW 3.66+ needed från .nfo filen


    Såg även detta häromdagen:

    Run_Biohazard_Revival_Selection_JPN_from_JPMORGAN_ on_CFW355_iNTERNAL_PS3-ASDOX

    Detta spel är nyare än Resistance.3.PS3-DUPLEX och verkar finnas 3.55 fix för det som kom nyss ?

    Biohazard är för övrigt Resident evil på " japanska " alltså heter biohazard istället för resident evil där om för den som inte visste.



    Hursomhelst är Resistance bland det mest populära spelen som finns till ps3 och jag är sjukt sugen på o lira det och undrar om det finns något 3.55 hack eller något som gör jag kan spela det eller är det bara att fortsätta gnälla o vänta snällt ? :P


    /tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Resistance.3.PS3-DUPLEX

    Notes: FW 3.66+ needed från .nfo filen


    Såg även detta häromdagen:

    Run_Biohazard_Revival_Selection_JPN_from_JPMORGAN_ on_CFW355_iNTERNAL_PS3-ASDOX

    Detta spel är nyare än Resistance.3.PS3-DUPLEX och verkar finnas 3.55 fix för det som kom nyss ?

    Biohazard är för övrigt Resident evil på " japanska " alltså heter biohazard istället för resident evil där om för den som inte visste.



    Hursomhelst är Resistance bland det mest populära spelen som finns till ps3 och jag är sjukt sugen på o lira det och undrar om det finns något 3.55 hack eller något som gör jag kan spela det eller är det bara att fortsätta gnälla o vänta snällt ? :P


    /tack på förhand
    Finns fortfarande ingen fix för Portal 2 as far as i know, och det har funnits jätte länge... alla spel får inte en fix eftersom dom är signade med nya nycklar, sen råkar devs släppa en debug update som inte har nya nycklarna = man kan få skiten o starta på 3.55
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    ok surt som fan det hjälper ju inte att köpa spelen heller, då det fortfarande är senaste uppdateringen på spelet, annars hade jag kunnat tänka mig att hyra eller köpa detta spel men det går ju inte heller ;/

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Vad innebär detta för mig som tänkte skicka in min ps3 i veckan å få den flashad? Kommer jag inte kunna spela detta spel (ett av dom spelen jag gärna vill åt) eller klarar jag mig med senaste flashen ?

    Om inte så betyder det att det är samma bekymmer med flera spel ? (att som inte går att spela)

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Varför skicka in den när det är superenkelt att installera själv? Finns inget sätt att spela nyare spel på än, men det ryktas om att det kommer gå ganska snart med nya lösningar. Bara att vänta o se. Men finns ju gott om gamla grymma spel att sysselsätta sig med så länge.

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Men om jag fatta rätt så kan man inte spela detta även om man köper det. Vill ju spela nu . Hur gör man då för flasha? Via något program ?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Fraodi Visa Inlägg
    Men om jag fatta rätt så kan man inte spela detta även om man köper det. Vill ju spela nu . Hur gör man då för flasha? Via något program ?
    Kallas Custom Firmware, googla på: PS3 Custom Firmware så hittar du hur man gör, det är jätte lätt egentligen... MEN det är också väldigt lätt att ta fel... det finns en hel uppsjö olika custom firmwares ute som alla skiljer sig åt... vissa har funktioner andra saknar etc. sen är inte alla funktioner nödvändiga heller, många funktioner används inte äns...

    När du väl fått in en Custom Firmware kommer du till nästa del, vilka program man ska använda, även där finns det en hel uppsjö av dom
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17
    Det här ser ju ganska lovande ut... om det stämmer:
    "Mathieu Explains 3.60 Exploit - Will Lead to Application Keys and Eventually 3.60 CFW
    With the help of this loader exploit, devs can now obtain the Bootloader keys which will lead to the Application keys and eventually, a 3.60 CFW! With application keys, Portal 2 and future 3.60 encrypted games may soon be playable!"... citatet är ca 6 månader gammalt så...

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är inte mycket att hänga i julgranen, Math är en så kallad "media hora" det vill säga, han söker uppmärksamhet... han har inte gjort mycket för scenen den senaste tiden annat än att säga "titta på mig, jag kan göra något ni inte kan, vill ni också göra detta lär er själva!"
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17
    Ok... trist. Tack för erfarenhet och svar

Liknande diskussioner

  1. Xboxen repar skivor, finns det något jag kan göra?
    By Solros in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 22:28
  2. Är detta något som kan funka?
    By bullbagaren in forum Nintendo DS
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 13:29
  3. finns det något.....
    By don_tomas_o in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-30, 15:05
  4. Finns det något...
    By l4ss3 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-19, 13:06
  5. Finns det något program?
    By fly_with_me in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 10:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •