Tjena!
Har problem med att flasha min Xbox 360 och vill gärna ha hjälp. Är väldigt "ny" inom ämnet. Beskrivning av problemet finns nedan.
Först försökte jag med min laptop. Ganska snabbt insåg jag att inte hade någon SATA-port på min dator, bara en eSATA. Jag drog iväg till närmsta affär och införskaffade en SATA till eSATA-sladd. Problemet är bara att när jag startar JungleFlashar (programmet som jag använder för att flasha) inte hittar min eSATA-port. Det hittar bara mina SATA-portar som finns i laptopen, och jag vill inte öppna laptopen. Någon som vet vad jag ska göra?
Då kom jag på den superduperultramegabriljanta idén att låna min farsas gamla stationära burk som inte använts på ca 1-2 år. Tar fram den och allt funkar fint, tills jag ska flasha. Den hittar SATA-portarna, men inte Xbox-DVD:n som är inkopplad. Har även testat att byta SATA-port. Någon som har en lösning?
Har någon svar på någon av mina 2 frågor skulle jag vara sjukt tacksam om ni hjälpte mig. Xboxen är inkopplad korrekt och startad, så det borde nog inte vara felet.
Bookmarks