Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: nyinhandlad ps3

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    nyinhandlad ps3

    vart tvungen att köpa en ny tänkte kolla bara om jag ska behålla den programvaran är 3.55 och jag har en amazebreak chip
    detta chip funkade till min tjocka men funkar det på den nya slimen med den programvaran tacksam för snabbt svar

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Funkar verkligen den dongeln på 3.55? är det inte 3.41 den funkar på som alla andra?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    min gamla var det så att från början var en version 3.41 men sen updatera jag den till 3.55 - kmeaw och det funkade men nu på den nya maskine så är det sonys 3.55 från början finns det något hopp för mig att få det att funka eller är det ingen ide ??

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mrmupp Visa Inlägg
    min gamla var det så att från början var en version 3.41 men sen updatera jag den till 3.55 - kmeaw och det funkade men nu på den nya maskine så är det sonys 3.55 från början finns det något hopp för mig att få det att funka eller är det ingen ide ??
    Installera 3.55-KMEAW genom recovery menyn, hur du kommer dit är enkelt, stäng av konsollen, starta och håll in power... "första varvet" piper det till 2 gånger... därefter släpper du power och trycker in den igen, nu kommer den först pipa till, sen kommer det pipa till 2 gånger i rad (snabbt) då släpper du power så är du i recovery menyn (kännetecknas även av att du får ett meddelande att koppla in handkontrollen via USB)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    så det är bara att instalre över den programvaran jag har då vill säga sonys 3,55 med 3.55 kmeaw och efter det så ska det bara vara att köra igen

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mrmupp Visa Inlägg
    så det är bara att instalre över den programvaran jag har då vill säga sonys 3,55 med 3.55 kmeaw och efter det så ska det bara vara att köra igen
    Du installerar om uppdateringen genom recovery menyn... sen är den CFW:ad (jailbreakad)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    hur stor är filen för kmeaw så man får tag i rätt

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mrmupp Visa Inlägg
    hur stor är filen för kmeaw så man får tag i rätt
    170mb... du finner den här: http://whipland.no-ip.org/.temp/3.55-kmeaw.rar
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    vet du vart man kan få tag i sonys orginal fil för 3,55

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mrmupp Visa Inlägg
    vet du vart man kan få tag i sonys orginal fil för 3,55
    http://whipland.no-ip.org/.temp/3.55-ofw.rar my magic box of mysterious things contains most stuff you need :O
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    http://whipland.no-ip.org/.temp/3.55-ofw.rar my magic box of mysterious things contains most stuff you need :O
    Som jag har letat för att hitta den så jag kan gå tillbaka till OFW!
    Tack som f*n

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •