Ja, det var ju precis det jag sa, att det är i princip omöjligt att bricka en PSP som kan försättas i serviceläge med pandorabatteri. Det går alltid att fixa till den, om man inte får för sig att det ingår i moddningsprocessen att smälla en skruvmejsel rätt genom konsollen eller nåt
Förresten, när vi ändå håller på, äre någon som är up to date på PSP-CFW? Kör 5.00 M33-6 på min PSP1000 och 5.50 GEN-D3 (tror jag, det är senaste omoddade GEN-varianten i alla fall) tillsammans med prometheuspluginen för att köra nyare spel på min PSP2000. Det är PSP2000 som är bruksmaskin så att säga.
Det har ju hänt en hel del i CFW-svängen på senaste tiden. Är det värt att uppdatera till säg PRO-B10? Är rätt tänd på det där med stabilitet, popsloader, och emulatorer i allmänhet, hur funkar de grejerna med PRO-B10? Det var ju en del dubier kring det där i alla fall när de första revisionerna av 6.xx-CFW:s började släppas.
Visst, man kan ju alltid göra en nanddump och restora om man inte skulle tycka det funkade så bra, men det är ju skönt att slippa en massa extra jobb.
Bookmarks