Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 52 av 52

Diskussion: Fel på min Psxcare jtag:ade xbox360

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Aj fan, jag skickade nog inte som företagspaket nej
    Sånt händer
    Vi är ju trotts allt inte robotar <3

    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Ang vad jag heter så är jag inte blyg, inte direkt någon som vill göra mig något privat på dessa forum, och skulle dom vilja det hade dom tagit reda på det ändå :P
    Nej jag förstod det, men även när jag jobbade på PSXcare så brukade jag hänvisa till företagsmailen för sådana frågor

    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Så hur löser vi detta att jag skickat fel ?
    1. Ring posten o se hur de gör. *Hänvisa även till det avtal som företaget har gällande utkörning av paket som hamnat på Ringens kontor*
    2. Vänta på att antingen paketet körs ut eller kommer hem till dig i retur.
    3. om det senare i .2 så går du ned på posten och säger att Posten Ringen har ett avtal med företaget att köra ut paket och att dom får bekosta frakten till företaget o se till att avtalet följs!

    ** Det är ett gammalt avtal som inte sagts upp o aldrig kommer sägas upp så länge PSXCare får välja då det underlättar för dem men sätter käppar i hjulet lite för posten **
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #32
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Maila oss kollinumret, vad du heter och vad som är i paketet. Vi försöker lösa så vi får paketet innan det åker tillbaka i retur.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #33
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    edit: maila sa du ju

  4. #34
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Så mailade vanliga psxcare mailen

  5. #35
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Hej igen

    Jag mailade informationen igår, inte fått något svar än, det va ju jag som gjorde fel, men jag skulle VÄRKLIGEN uppskatta om Xboxen blev lagad och kunde landa hos mig tills på fredag, bokat in spelkväll med kusinen så vore lite surt utan box :P

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Hej igen

    Jag mailade informationen igår, inte fått något svar än, det va ju jag som gjorde fel, men jag skulle VÄRKLIGEN uppskatta om Xboxen blev lagad och kunde landa hos mig tills på fredag, bokat in spelkväll med kusinen så vore lite surt utan box :P
    Jag fixar den asap när den kommit till butiken... vi ringde om det igår till posten vet inte vad dom sa om det dock...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #37
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Ok kanon uppskattar det som fan

  8. #38
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Ok kanon uppskattar det som fan
    Nu har vi äntligen fått in den... håller på dumpar mjukvaran på den medans jag skriver detta, hoppas det löser sig med det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #39
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    håller tummarna

  10. #40
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Åter igen har ni hjälpt mig galet snabbt och med SJUKT bra service, fick tom en film skickad till mig som visade min NU fungerande Xbox igen, Ni har alltid sjukt bra service jag är jävligt imponerad, arbetat själv innom service branchen innom Onoff R.I.P och ni har värkligen topklass service, Keep up the good work! Ni får eran lokala "konkurent" ********** här i staden att framstå som ett skämt

  11. #41
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av hausmanis Visa Inlägg
    åter igen har ni hjälpt mig galet snabbt och med sjukt bra service, fick tom en film skickad till mig som visade min nu fungerande xbox igen, ni har alltid sjukt bra service jag är jävligt imponerad, arbetat själv innom service branchen innom onoff r.i.p och ni har värkligen topklass service, keep up the good work! Ni får eran lokala "konkurent" ********** här i staden att framstå som ett skämt
    :d
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #42
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Åter igen har ni hjälpt mig galet snabbt och med SJUKT bra service, fick tom en film skickad till mig som visade min NU fungerande Xbox igen, Ni har alltid sjukt bra service jag är jävligt imponerad, arbetat själv innom service branchen innom Onoff R.I.P och ni har värkligen topklass service, Keep up the good work! Ni får eran lokala "konkurent" ********** här i staden att framstå som ett skämt
    Man får det man betalar för hos oss, vi kan ha högre priser än andra ställen på vissa grejer, men man tjänar på det då man ALLTID får bra service/support på grejerna, vi gör alltid vårat bästa för att hjälpa våra kunder så gott vi kan anledningen till att du fick videon var för att jag hade lite halv tråkigt och kände för att ge dig något att se fram emot
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #43
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Det uppskattades som fan! tack igen nu ska jag ner och hämta lådan

  14. #44
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Försökt googla mig till ett svar men FAIL, jag fick min 250gig HD igår och efter MYCKET strul då man inte kunda FTPa folders till Xexmenu 1.1 så lyckades jag få över all info från min 20giggare till 250giggaren, det gick att FTPa normalt om man gick in i Freestyle Dash, Hursom jag har FTPat över lite spel osv men nu så fort jag börjar FTPa igen så rebootar boxen, är detta något ni upplevt tidigare ? och isåfall vad kan det vara ? sjukt störande ju kan inte lägga in ett enda spel till

  15. #45
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Vilken version av FSD har du?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #46
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    2.0 rc1

  17. #47
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Boxen rebootar nu så fort jag försöker ftpa till den och även när jag startar freestyledash och freestyle dash söker hdn efter spel, va kan detta vara ?

  18. #48
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Nya disken, är det en SSD? jag vet att min var lite sådär förut när jag körde med en SSD och testade med, kunde installera till den men inte starta borderlands... då startade den om helt och hållet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #49
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Det är en orginal microsoft 250gig xbox hd, det skumma är att allt fungerade perfekt, skickade in 4-6 olika spel, sen nu rebootar den vad jag än gör typ

  20. #50
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
    Det är en orginal microsoft 250gig xbox hd, det skumma är att allt fungerade perfekt, skickade in 4-6 olika spel, sen nu rebootar den vad jag än gör typ
    Kolla kontakten för hårddisken, både på hårddisken och på konsollen så det inte hamnat någe skit där mellan samt att det sitter fast ordentligt som det ska när du tryckt ner hårddisken...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #51
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Det visade sig vara fel på hårddisken, när jag fyller den över ca 100gig så krashar den så de blir att reklamera skiten, tack för hjälpen iaf

  22. #52
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Hmm jag har liknande problem när skickar filer över samba eller via extern usb till xboxen startar den om.
    RGH Xbox slim 4gig nu 2.5 Western Digital Scorpio Blue WD5000BPVT 8MB 500GB SATA-300, 5400 rpm.

    Vad hade du för intern hårdisk när det strula??
    Och vad har du för disk nu i ??

    Vad gjorde du för att bekräfta detta?

    Detta verkar också hända vid ca 100gig då jag lyckats skicka en del spel..

    Liknande fel system finns postat här
    http://forum.psxcare.com/support/sho...ed-Ny-RGH-slim.
    Last edited by riso; 2011-10-31 at 19:07.

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Dead.Island.XBOX360-COMPLEX vs Dead.Island.JTAG.XBOX360-COMPLEX Hälp
    By Boz666 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 14:42
  2. Kan inte spela nya spel på Jtag Xbox360
    By Swestar in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 11:17
  3. Psxcare Jtag:ad consoll, förstörd av update ?
    By Hausmanis in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 23:11
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 17:40
  5. Inlägg: 29
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 08:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •