Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: E66 vid försök till uppdatering av Xbox

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    E66 vid försök till uppdatering av Xbox

    Hej!

    Jag har nyss skaffat NHL 12. För att kunna spela detta spel, så måste jag installera en uppdatering, vilket jag väljer att acceptera. När uppdateringen sätts igång, så fylls mätaren efterhand och till en början står det "Extracting" till att sedan gå över till något i stil med "Updating system", men innan själva uppdateringen "är i mål", så dör xboxen, och den fjärde panelen blinkar i rött, samtidigt som det på TV:n står "System error. Contact support." och felkoden "E66" syns. Trots att har testat mänder av gånger, så upprepar sig bara det scenario. Jag har försökt installera uppdateringen via både spelet och USB-minne, men det händer exakt samma sak oavsett. (Är bannad från live.) Är det någon som vet detta beror på? Jag skulle gissa på att jag har iXtreme 1.6 (Klarar fram till wave 3) och läsaren som sitter i är en Hitatchi. Går det här inte att göra något åt, vilket innebär att jag behöver köpa en ny eller är det flashen som behövs uppdateras eller kan det vara något annat?

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Tvivlar starkt på att du har en hitachi då dessa gick från iXtreme 1.51 till iXtreme LT, dom hade aldrig 1.6, och dom har inte problemet med E66 och senaste uppdateringen, du har troligen en samsung som låtsas vara en Samsung MS25, den ska vara en Samsung MS28 nu... du behöver flasha om och ta bort spoofen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Försök till lagning av rrod.
    By k-o-p in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 03:23
  2. Försök på försök!
    By FantomenK in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 22:36
  3. Försök till lagning av 1.4 med Aladdin XT+
    By Haz in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 16:38
  4. Misslyckat försök
    By ZeC in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 21:32
  5. Nu gör jag ett sista försök!
    By Alvedon in forum Dreamcast - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-11-09, 21:35

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •