Hej!
kan man på något sätt lösa ur nyckeln ur dvd spelaren eller xboxen, helt omöjligt som dvd spelaren är idag, kretskortet är trasigt
Hej!
kan man på något sätt lösa ur nyckeln ur dvd spelaren eller xboxen, helt omöjligt som dvd spelaren är idag, kretskortet är trasigt
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Xbox 360 Eliter 120GB
Jasper moderkort
Lite-On DG-16D2S
HW Ver A0A2
FW Ver. 93450C
jag klantade mig när jag skulle löda in ett chip, när jag tog bort chipoet följde kopparbanan med även punken som går igenom kretskortet
Jag tänker inte börja med att fråga varför i hela friden du skulle löda in ett chip. Men du lyckades alltså inte ens läsa ur din nyckel innan du sabba dit kort?
Vill du kan skicka kortet till mig så ska jag försöka laga det åt. Jag tänker bara ta betalt om jag lyckas läsa ur nyckeln.
I övrigt går inget mer att säga då vi inte ser bilder på chipet. Det andra alternativet du har är att JTAG hacka din box och ta ut nyckeln den vägen.
Reset Glitch Hack ... funkar på alla modeller utom Xenon
Nej jag lyckades inte läsa ur nyckeln, det var ett tag sedan jag gjorde detta, före det gick att läsa ur utan att kapa banor.
bifogar en bild
fungerar jtag utan att ha någon dvd spelare inkopplad?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Jag tror det finns ganska goda möjligheter till att jag skall kunna laga detta kort. Men gör som du vill. JTAG fungerar som sagt också som jag, Swizzy och dragonslayer sagt.
Vad behövs mer än detta http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1495&xSec=89
För att själv kunna installera och programmera jtag?
/X-Rayzer
Google is your friend!
Bookmarks