Har en fundering, kan man flasha denna PSP i dagsläget? Måste den nedgraderas först? om det går finns det någon vänlig själ som kan länka till en guide eller snabb skriva en?
//Rob
Har en fundering, kan man flasha denna PSP i dagsläget? Måste den nedgraderas först? om det går finns det någon vänlig själ som kan länka till en guide eller snabb skriva en?
//Rob
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Lät ju fan gormigt, varför köra Fast Recovery? lite anorlunda sen förut
gormigt?? vad menar du?
Varför du ska köra Fast Recovery? jo, för att det inte finns ngn permanent flash till psp 3k modellerna, sony tog bort stödet för gamla Pandora, och därmed också möjligheten att unbricka, därför vill man inte pilla för mycket med bootloadern då det lätt blir permanent brick
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Så man lägger in dessa filer på ett minneskort, sen kör filen pro update (1ggr). När man bryter strömmen så måste man köra fast recovery filen innan man kan välja att spela ISO filer?
Då måste man alltid ha dessa filer kvar på sitt minneskort så länge man vill kunna spela ISOS?
korrekt
Google is your friend!
Bookmarks