Den lyser allt upp, drar ut den ur datorn och sätter i den i adaptern som sitter med flatkabel i 360´n bara inget kontigt där. Så det ska inte vara några problem det här tycker jag. Har som sagt innan läst mängder igår, vissa har problem med >25 spel i vissa hdd´s, dom flesta inte. Jävligt konstigt. Och andra har problem med att dom inte får hdd´n att synas alls, oavsett mängd ios´s, typ det problemet har du? Du har provat alla varianter?
Jag sitter o väntar på att ca 60 iso´s ska flyttas över, 4h kvar, så jag endast har typ 19 kvar, å då ska jag testa med/utan remote så får vi se. Har även ändrat om mappstrukturen sånu ligger dessa 19 ios´s i genre-ordning istället, så det bli 6 mappar istället för tidigare 20... Det är så sällsynt det här, verkar det som, inte jättemånga har haft dessa hdd problem, iaf inte kontra att "det funkar direkt" oavsett upplägg. (sålänge man har normala/rena filnamn, lagom stor .jpg´s, en "riktig" hdd typ WD med NTFS, små bokstäver i "games", dae.bin filen i "games" mappen o.s.v...) . Jag följer dessa lagar, unfair game i say! Dessa några stycken jag läste om som hade hdd problem tipsade varandra oxå om det där med att partionera, ingen tycks märka någon skillnad. Så den biten släpper jag...
Funkar det inte om 4 härliga långa timmar så vet jag inte vad jag ska hitta på, ingen av dom som haft problem med detta har fått någon lösning, iaf inget dom har berättat. Har inte kollat runt på forumen idag men skall göra det nu medans jag väntar....
Bookmarks