Tack tack Swizzy! Har bokat nu men när får ni in de? Det har stått 1-2 veckor ett tag nu ?
Tack tack Swizzy! Har bokat nu men när får ni in de? Det har stått 1-2 veckor ett tag nu ?
Varför läggs isofilerna i foldrar inuti games foldern. Blir ju meningslöst med bilder till iso filnerna när dom ligger i en mapp. Vore bättre om mappen som ison ligger i blev en bild.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det säkert att uppdatera Dash via XBL i passtrough mode? och sedan efter det uppdatera x3key till senaste FW.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har frågat/klaagat på samma sak på deras forum, tänkte mest här kolla om det fanns någon som kanske löst problemet med egen kod kanske.
Hej! köpte min Xk3y hos er för ett tag sen och allt har fungerat bra men, micro-usbkabeln som sitter i remoten lossnar verkligen för minsta lilla så tänkte kolla om någon hittat en bättre kabel, eventuellt gjort någon smart lösning?
Om du har varianten med en usb dongel på baksidan och en usb->micro usb kabel till remoten så fungerar det bättre med vilken microusb kabel som helst förutom det skräpet som vi fick med vissa xk3y från leverantören. Vi köpte hem en låda deltaco kablar som vi ersatte dessa med sedan, dom fungerar mycket bättre.
Ni som uppdaterat till nya dashboarden, är ni nöjda? Är det värt att uppdatera?
Om det fungerar bra hur uppdaterar man på enklast sätt?
Skall man uppdatera xk3yn först till senaste och sedan plugga in nätverkskabeln och uppdatera xboxen?
Eller finns det något bättre sätt?
Last edited by Black; 2012-01-10 at 22:02.
jag la in 1.11 först , sen uppdaterade ja genom live. körde inte ens passthrough, orkade inte bry mig så mycket. hade en "extra" slim som står utifall nått skulle skita sig
Men det fungerade kanon, så nu har jag uppdaterat alla kompisars 360 slim till senaste dash , samt senaste xk3y fw.
Hej!
Undar om nån har samma problem som jag efter installation av xk3y!!
Allt funkar som det ska,men 360 startar om sig själv ofta.
blir tokig på detta.
mvh
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
När ett spel vill uppdatera sig, är det då ok att göra det?
Vi har satt in en Xk3y och det verkar som vi fått ordning på det mesta, förutom att alla spelen (testat två) vill upptatera.
Hur gör man då? Ska man göra det? Det gör inget om vi blir bannade från liven, men vi vill ju att xboxen ska fungera efteråt.
Google is your friend!
Jasså? och du har uppdaterat dashboarden så UTAN att behöva göra någonting när den startar om?? det tvivlar jag starkt på, när xk3y'n tappar strömmen glömmer den bort vilken ISO du hade i senast, och konsollen vill alltid fortsätta läsa uppdateringen efter att den startar om dashboarden, detta pga den byter ut system kritiska filer först, därefter lägger den till övriga delar.
Såvida inte Xk3y teamet släppt en uppdatering som gör det möjligt för den att komma ihåg vilket spel som var aktivt senast kommer det ALDRIG funka att dashboard uppdatera utan att det blir problem när du kör spelet från Hårddisk med hjälp av xk3y'n, att uppdatera från skiva är inga problem, men då använder du inte xk3y'n (den är avstängd när du kör i pass-thru mode)
Google is your friend!
Jag har uppdaterat dashboarden med Xk3y påslagen, jag har uppdaterat massor av spel som startats via Xk3y och det har aldrig varit minsta problem.
-edit- jag har däremot INTE uppdaterat dashboarden från en ISO-fil. Om det var det som diskuterades. Vanliga speluppdateringar har däremot funkat bra. Dashboarden uppdaterade jag via LIVE.
Google is your friend!
ja fick en deltaco kabel o visst den sitter "lite" löst men absolut inget problem den kan hänga fritt i kabeln utan att lådan ramlar av osv .
EGNA FRÅGOR :
ja lämnade in min till er eller herr swizzy rättare sagt före julen och vet ni om ni isåfall även gjorde någon dash update åt mig innan ja fick den tillbaka -??
Ska den vara inkopplad hela tiden alltså ska skärmen på lådan va igång 24/7 eller ska ja som ja gör nu dra ut en kabeln när ja inte spelar ??
rekomenderar denna produkt starkt till de som e sugna e mkt nöjd förutom lite småsaker
Är tex
LA.Noir ett spel som är känt att strula ? ja fick redan innan X3key dirty disk problemet men redan efter 3min nu kommer
d istället efter ca 15min , själva releasen är bekräftat o ska fungera felfritt
(ja antar att folk inte får tipsa varandra om stabila releases här)
i övrigt tackar ja även swizzy för all hjälp över tele o pm ang missförståndet över felsökningen ja aldrig fick när min maskin lämnades ín , proffesionelt bemötande o bra service gör det värt att betala er lön för mödan
Jag har för mig vi uppdaterade dashboarden på alla ja. Kolla gärna vilken version du har på xk3y mjukvaran, 1.11 krävs för att du ska kunna använda AP25/XGD3 spel med senaste dashboarden (14699)
Xk3y dosan är konstant igång, men uppdaterar du den till Xk3y Remote 1.1 kommer displayen stängas av efter cirka 30 sekunder (om jag inte minns fel) om den inte används, när du sedan trycker på ngn knapp tänds displayen igen
Det kan mycket väl vara så att det är en bugg i xk3y mjukvaruversionen du har som orsakar att det blir läsfel sådär.
Google is your friend!
Google is your friend!
Hej
jag jag ett problem med xkey wifi dongle när jag kopplar in wifi dongle och min HDD vi USB HUB med egen ström försurning så hittas inte min HDD
vet ni vad det kan vara ? jag kör med senaste firmware 1.12
VH
Scorpio
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks