Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: jtag skivor

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2011
    Inlägg
    49
    Respekt
    13

    jtag skivor

    när jag installera ett spel till hårdisken via xexmenu och sen när jag ska ta utt det slutar det inte snurra gör bara när jag installerar ett vi xexmenu så här typ ! kill en jag köpte den av har bytat dvd 2 gånger vad ska jag göra ! http://www.youtube.com/watch?v=1kjdMmb9NwU[/media]

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    byta till en bättre läsare kanske? :P skivbromsen är paj... det är där skon klämmer... läsaren ska automatiskt stoppa skivan innan den ejectar... har inget med JTAG i sig att göra, har med konsollen i största allmänhet att göra...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2011
    Inlägg
    49
    Respekt
    13
    men varfer gör den det inte när jag tästar att säta in ett spel normal ?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2011
    Inlägg
    49
    Respekt
    13
    ok tästa presis den gör det bara när skivorna går snabbt fast han har bytat dvd en gång förut för den fast skivorna blir inte repiga av det fast jag har en bra benq dvd här och det sitner en benq i den ska be han byta näst gång jag är när där
    fast det är surt först gick inte dvd ut sen detta fast värre och nu detta igen skulle fixat den själ fast då förlora jag min garanti !

Liknande diskussioner

  1. xenon jtag
    By sebbekingen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 18:39
  2. Jtag-bar?
    By dood in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 58
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 03:59
  3. jtag
    By richi in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 22:52
  4. Jtag?
    By JWhale in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 17:25
  5. Brända spel som startar med +RW skivor men ej med +r skivor
    By doo in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 16:15

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •