Någon som vet om det är lugnt att uppdatera till den?
Mvh
Någon som vet om det är lugnt att uppdatera till den?
Mvh
avvakta tills det är undersökt mer, men det är väl bara i US den rullats ut nu?
Nix, även här i europa finns den, jag installerade precis den på min omoddade slim
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag har Ixtreme som kom innan 2.0 Ixtreme LT+ 1.9 jag har lirat Arkad spel som jag köpt online och XGD2 SPEL tills för 2 dagar sen går det fortfarande att gå online på Xbox Live precis som innan med ixtreme LT + 1.9 om jag håller mig inom dessa gränser alltså jag rör inte XGD3 spel samt AP 2.5 ?
Med andra ord kan man pula in updaten och vara " så safe som det går som innan aldrig 100% vet " har ni fått något svar på det ännu eller någon som testat ?
Swizzy,
Du lägger väl in den i ditt fina uppdaterings paket?
annars finns den på http://www.xbox.com/system-update-cd och även på http://www.megaupload.com/?d=UZW95ML9
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Japp, Men jag kör JTAG så jag vill använda Swizzys paket
Google is your friend!
Just det! Men ok men kan jag få in den ändå på min JTAG box? Eller bara vänta på CMD ?
Google is your friend!
Hur lång tid brukar det ta innan det avgörs om updaten är safe eller ej? Har precis öppnat upp lådan för att flasha med 2.0.. men känns jobbigt om man ska behöva göra om allt för att uppdatera dashen om bara någon dag igen...
Google is your friend!
och det är inget som kan komma i efterhand då? isåfall kan jag uppdatera tjockisen redan nu, men vore dumt att dra på sig en ban när man klarat sig så länge!
Har dunkat in den, har inte märkt något.....Väntar lite med att uppdatera min slim dock kommer väl en BANwave snart :=)
Google is your friend!
Är den här dashboarduppdateringen samma sak som den här stora höstuppdateringen av MS som folk pratar om?
Har en fet Xbox med iXtreme 1.6 (har patchat ner mina spel till wave 3 tills det där AP25 kom, sen har den bara stått och samlat damm) och tänkte skicka in den för att få LT+ v2.0, men vad jag förstått så försvinner flashen om man uppdaterar dashboarden? Så om jag ändå ska få den flashad snart kan jag lika gärna lägga in dashboarduppdateringen via USB nu på en gång? Live bryr jag mig inte om, och har den inte uppkopplad. Eftersom jag spelat fulpatchade spel innebär det väl en instant ban ändå.
Men vad jag liksom vill komma fram till är, jag vill ju inte skicka in den nu för flashning ifall det kommer ännu en uppdatering (denna stora höstupdate?) snart från MS och bli tvungen att skicka in den för flash en gång till sedan.
Stora höst updaten brukar komma i november, ungefär samtidigt som Call of duty spelen släpps den här uppdateringen var bara en liiten uppdatering...
Om du ska skicka in den till oss spelar det ingen roll om du uppdaterar innan eller efter, vi brukar nästan alltid uppdatera konsollerna nu för tiden, och det finns risk för att den fastnar mitt i uppdateringen och gör det jobbigare för oss om du har en BenQ eller en Liteon spoofad samsung, i båda fallen fastnar den mitt i uppdateringen (under omflashning)
BenQ problemet brukar du kunna lösa själv (genom att starta konsollen, ejecta trayen, dra ut ström kabeln och sätta i igen för att sedan starta med trayen halvvägs in)
Google is your friend!
Har en vanlig Liteon såvitt jag vet. Tror jag avvaktar tills den där höstuppdateringen kommer ändå, behöver egentligen inte Xboxen spelklar förrän 11/11/11 :P
Tack för svaret!
Uppgraderade nyligen en väns box med 2.0 och dunkade i 13604 dash o den fungerade fint
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks