Hej,
Ser att det börjat poppa upp "0800" releaser?
kan någon förklara vad detta innebär och hur man ska hantera dom?
Jag kör JTAG, konstigheter då med dessa?
Hepp!
Hej,
Ser att det börjat poppa upp "0800" releaser?
kan någon förklara vad detta innebär och hur man ska hantera dom?
Jag kör JTAG, konstigheter då med dessa?
Hepp!
0800 är rippnings firmwaren, och releaserna säger bara att dom använt just 0800 för att rippa dom, 0800 är alltså en firmware till en RIKTIG 360 DVD (BenQ, Samsung och Liteon, av dessa 3 är det 2st som klarar av att rippa XGD3 spel och det är Liteon och BenQ)
med Exiso är det inga problem att använda dessa med en JTAG du finner en enkel att använda gui som jag gjort på länken; http://whipland.no-ip.org/.downloads/release/ExisoGUI/
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ah lysande!
Kan köra på med Backup exctractor också då ?
Du kan inte använda Xbox Image Browser om det är den du tänker på, annars har du även Xbox Backup Creator som har en funktion för att extrahera innehållet också... min gui är väldigt lätt att använda, du har 4 knappar, du väljer först vilken iso du vill extrahera, sen väljer du vilken mapp du vill extrahera till följt av att du trycker på OK, sen utförs resten av jobbet av exiso (öppnas en ruta där det rasslar till med massa text, detta är exiso)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks