Original inlägg av
ukiome
jag har två xbox 360 enheter. Den ena är orörd och används mestadels, men den andra är flashad med ixtreme och används ibland när mina två söner vill spela på varsitt håll.
Den flashade har inte varit kopplad till internet och innan den flashades upp till Lt2.0 så har nog en av mina söner haft i en ap25 kopia i den. När vi kopplade samman de två i nätverket för att köra Left4Dead2 (2 st original skivor) via SystemLink så glömde vi koppla ur internet från routern. Båda boxarna gick ut på nätet och uppgraderade spelet till senaste nivå och allt var frid och fröjd.
Vi har våra profiler på usb-minnen och nu när vi försöker flytta en profil från den moddade xboxen till den orörda xboxen så får vi meddelandet att det inte finns någon profil på minneskortet. När vi kollar innehållet så står det "profile corrupt". Vi trodde det var usb-minnet som var fel på så vi testade på ett nytt minne men det är samma sak.
Går det på något sätt att flytta över en profil utan att den blir korrupt från den moddade boxen till en orörd, eller måste vi köpa en ny xbox för detta? Grabbarna är ju så rädda om sina achievement points...
Tacksam om någon kunde skapa klarhet kring detta problem.
Bookmarks