Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 40

Diskussion: Lite allmän hjälp - tack!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0

Red face Lite allmän hjälp - tack!

Hejsan!

Köpte min Flashade Phat LiteOn (tror jag) från ******* igår, och har väldigt många frågor att ställa till er!
    Det är alltså en Xbox 360 Elite 120GB, flashad med senaste iXtreme LT+2.0.

Men nu när jag ser runt i forumet ser jag att många skriver att MS kanske uppdaterar dashboard (?), så då måste jag flasha om?
    Blir det verkligen så? Vill inte spendera 350kr varannan månad..
    Jag ser också att folk skriver om saker som x3Key, JTAG o.s.v... Vad är allt det?
    Förlåt om det här ska vara superklart, men jag har aldrig haft en Xbox 360 förut!

Jag läste på PSXCARES hemsida att man skulle spara något från DVD-läsaren innan man flashade?
    Det enda jag fick med mig var ett kvittens på flashen.. Var det något jag verkligen behövde? Vad är det för något?

När man laddar ner spel har jag förstått att man ska använda programmet ABX360 för att patcha spelen, och sen spela live.
    Men gäller det här om man bara vill spela på sin Xbox 360 (carrier), och inte live då? Det har väl något att göra med APG25? (Vad är det?)
    Sen, vad är ABGX.net för något? Kan ni förklara hur man läser av det? Förstår att det har att göra med om spelet är säkert?
    Det finns något där som heter nuke, vad betyder det?

Vad är scenereleaser, PAL, NFSC och liknande?

Runt forumet skriver många om typ olika versioner eller något, t.ex: nu 2209, förut 9528... Något sånt skriver dem, hittar tyvärr inte
    tråden just nu. Vet ni vad det är för något?

När jag skulle spela upp en video från en DVD stod det att jag behövde uppdatera, ska jag göra det? Går flashen bort?
    Vid vilka uppdateringar går flashen bort, så att den inte längre är moddad?
    Samt, det här med PC till Xbox (mapp som är direkt kopplad från PC till Xbox), är det säkert? För där behöver man ansluta till internet.
    Routern är i min brorsas rum, jag har bara en NETGEAR-adapter. Kommer det ändå fungera?

Jag förstår att det här är väldigt många frågor och mycket av min text förstår man kanske inte,
    men är grymt tacksam om någon kan svara på frågorna!
    Tack!

- iRayMan

Registrerade
    Sep 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av iRayMan Visa Inlägg
    Hejsan!

Köpte min Flashade Phat LiteOn (tror jag) från ******* igår, och har väldigt många frågor att ställa till er!
    Det är alltså en Xbox 360 Elite 120GB, flashad med senaste iXtreme LT+2.0.

Men nu när jag ser runt i forumet ser jag att många skriver att MS kanske uppdaterar dashboard (?), så då måste jag flasha om?
    Blir det verkligen så? Vill inte spendera 350kr varannan månad..
    Senaste uppdateringen påverkar inte firmware. Utifrån vad jag vet så ska det vara safe att uppdatera antingen via usb eller direkt via nätet till senaste dashen utan att flasha om... Nu har det blivit några nya firmwares på senare tid men med den senaste så känns det som man är ganska safe. Det lär dröja ett tag innan Microsoft kan ställa till det ordentligt igen...

Jag ser också att folk skriver om saker som x3Key, JTAG o.s.v... Vad är allt det?
    Förlåt om det här ska vara superklart, men jag har aldrig haft en Xbox 360 förut!
    Denna biten är lättare om du läser på vid de olika produktbeskrivningarna. Dessa funkar inte på samma sätt som med flashning. Med flashning är allt som "vanligt" i xboxen förutom att du kan spela brända kopior. Jag är inte det minsta insatt i x3key och jtag men där blir det mer av en chippning än flashning och lite mer mod över det hela. Andra kan svara bättre på denna frågan, men som sagt google is your answer to this one...

Jag läste på PSXCARES hemsida att man skulle spara något från DVD-läsaren innan man flashade?
    Det enda jag fick med mig var ett kvittens på flashen.. Var det något jag verkligen behövde? Vad är det för något?
    Det är din xbox's KEY du snackar om. När det gäller phat modellen (den du har) så är det inga problem att läsa ut keyn på nytt. Lämnar du in den när du ska uppgradera firmware så fixar t ex psxcare det utan problem. Om du själv ska ge dig in i flashjungeln så är enklaste sättet att fixa det med x360usb pro + ck3 lite + ck3 probe3. Där finns jättebra guider på nätet. Men som sagt, keyn är inget bekymmer när det gäller din xbox modell!

När man laddar ner spel har jag förstått att man ska använda programmet ABX360 för att patcha spelen, och sen spela live.
    Men gäller det här om man bara vill spela på sin Xbox 360 (carrier), och inte live då? Det har väl något att göra med APG25? (Vad är det?)
    Sen, vad är ABGX.net för något? Kan ni förklara hur man läser av det? Förstår att det har att göra med om spelet är säkert?
    Det finns något där som heter nuke, vad betyder det?
    ABGX360 kollar så din brända kopia är "äkta". Och då menar jag att xboxen/microsoft inte kan känna av att det är en fejk som körs. Skulle något inte stämma när du kör igenom din kopia med abgxen så kan den patcha (rätta till) kopian. Det finns jättebra tråd om detta på forumet (http://forum.psxcare.com/support/sho...es%C3%A4kerhet. Ska du inte spela live så är det inte lika noga med patcharna. Visst du drar på dig en ban men de brända kopiorna kommer likförbannat att fungera..

Vad är scenereleaser, PAL, NFSC och liknande?
    Olika delar i världen kör med olika format. PAL har vi här i Europa så med din XBOX är det PAL releaser du ska använda om dem inte är regionsfria.

Runt forumet skriver många om typ olika versioner eller något, t.ex: nu 2209, förut 9528... Något sånt skriver dem, hittar tyvärr inte
    tråden just nu. Vet ni vad det är för något?
    Antagligen vilken modell av dem olika läsarna i xboxen. Det är i fall något speciellt krävs för någon specifik modell. Eller om man vill ta fram original firmware t ex.

När jag skulle spela upp en video från en DVD stod det att jag behövde uppdatera, ska jag göra det? Går flashen bort?
    Vid vilka uppdateringar går flashen bort, så att den inte längre är moddad?
    Jag antar att du har en av dem senaste uppdateringarna redan med tanke på du har 2.0 inlagt. Då ska uppdateringen nu inte vara några problem. Sedan vet man aldrig med Microsoft. Ibland kommer banwaves. Microsoft har möjlighet vid uppdatering att flasha om läsarna. Det har hänt med vissa modeller. Men nu för tiden är iprincip alla spelare låsta så det känns mindre sannolikt att uppdateringarna kommer låsa läsarna, om det nu inte är ett försök att sätta dit alla som flashat

Samt, det här med PC till Xbox (mapp som är direkt kopplad från PC till Xbox), är det säkert? För där behöver man ansluta till internet.
    Routern är i min brorsas rum, jag har bara en NETGEAR-adapter. Kommer det ändå fungera?
    Säkert på vilket sätt? Det är ingen som kommer åt din pc mapp om du nu är oroad för det..

Jag förstår att det här är väldigt många frågor och mycket av min text förstår man kanske inte,
    men är grymt tacksam om någon kan svara på frågorna!
    Tack!

- iRayMan
    Ja.. jag känner mig snäll nu då det känns som du mest varit lat och inte orkat söka runt det misnta lilla.. de flesta av dina frågor finns det jättebra klistrade trådar/guider för här på psxcare forumen. Börja med att läsa där!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av oscy Visa Inlägg
    ABGX360 kollar så din brända kopia är "äkta". Och då menar jag att xboxen/microsoft inte kan känna av att det är en fejk som körs. Skulle något inte stämma när du kör igenom din kopia med abgxen så kan den patcha (rätta till) kopian. Det finns jättebra tråd om detta på forumet (http://forum.psxcare.com/support/sho...es%C3%A4kerhet. Ska du inte spela live så är det inte lika noga med patcharna. Visst du drar på dig en ban men de brända kopiorna kommer likförbannat att fungera..
    Drar på mig en ban? Jag menar att jag kommer spela live senare, självklart vill jag inte bli bannad då!
    Men vi säger att jag har laddat ner Devil May Cry 4, patchat den med ABGX 360 och sen bränt spelet. Är det då nödvändigt att köra spelet genom ABGX varje dag och se om
    den är patchad?

Samt, vad menar folk runt forumet med backups? Ibland är det backups av spel, ibland av dashboards, ibland av firmwares.. Förstår inte riktigt?
    "Verifiera backuper med ABGX360 mot online-db innan du använder den på Live för max säkerhet."
    Vad menar han med verifiera backuper?

- iRayMan

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Drar på mig en ban? Jag menar att jag kommer spela live senare, självklart vill jag inte bli bannad då!
    Men vi säger att jag har laddat ner Devil May Cry 4, patchat den med ABGX 360 och sen bränt spelet. Är det då nödvändigt att köra spelet genom ABGX varje dag och se om
    den är patchad?

Samt, vad menar folk runt forumet med backups? Ibland är det backups av spel, ibland av dashboards, ibland av firmwares.. Förstår inte riktigt?
    "Verifiera backuper med ABGX360 mot online-db innan du använder den på Live för max säkerhet."
    Vad menar han med verifiera backuper?

- iRayMan
    Nej, du behöver inte kolla skivan varje dag, det räcker med att du läser här på forumet för att se om någon märker att något hänt på sista tiden som påverkar det där gamla spelet... troligen kommer dom inte göra någon ändring mot just det spelet

Backups = dina brända spel, det är rätt obvious really? backups av dashboard har jag aldrig hört någon nämna här på forumet?! firmware backups = en kopia av din nuvarande firmware med din key som du sparar just in case

Han menar att du kollar dom med ABGX360 för att kolla att din ISO är OK, ser du att allting är grönt i rutan som kommer när du trycker på Launch i abgx360 är den ok, finns det något gult/rött bör du inte köra den versionen, tänk på att spelen ALDRIG finns i databasen innan release, går spelet att köpa brukar det finnas i databasen
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Nej, du behöver inte kolla skivan varje dag, det räcker med att du läser här på forumet för att se om någon märker att något hänt på sista tiden som påverkar det där gamla spelet... troligen kommer dom inte göra någon ändring mot just det spelet

Backups = dina brända spel, det är rätt obvious really? backups av dashboard har jag aldrig hört någon nämna här på forumet?! firmware backups = en kopia av din nuvarande firmware med din key som du sparar just in case

Han menar att du kollar dom med ABGX360 för att kolla att din ISO är OK, ser du att allting är grönt i rutan som kommer när du trycker på Launch i abgx360 är den ok, finns det något gult/rött bör du inte köra den versionen, tänk på att spelen ALDRIG finns i databasen innan release, går spelet att köpa brukar det finnas i databasen
    Men jag har ju ingen key då jag köpte Xboxen från *******. Det enda jag har är en kvittens på flashen? Finns key på den?
    Och, kopia av min nuvarande firmware? Vad menas med det? Är en kod (t.ex 9 siffror) en hel firmware?

Vart i forumet skriver någon om något har hänt med spelet? Spelsnack?

Och sista frågan! Jag vet ju nu vad ABGX360 är, men vad är ABGX.net>Xbox 360 Database? Hur läser man av det?

- iRayMan

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Du behöver inte ha din key egentligen, din liteon kommer inte dö om du inte öppnar och pillar runt i den själv... så du behöver inte vara speciellt orolig, lämnar du dessutom in den till t.ex. oss på PSXCare är det ingen fara med din key, du kan begära att vi lägger den på ett USB minne åt dig så har du den själv också

Din DVDKey är 32 tecken lång...

Det kommer upp trådar lite överallt när det händer något med spel, oftast här i allmänt... eftersom folk inte förstår att spelsnack gäller ALLT som har med spelen i sig att göra

ABGX.net = en databas över Xbox 360 releaser
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Du behöver inte ha din key egentligen, din liteon kommer inte dö om du inte öppnar och pillar runt i den själv... så du behöver inte vara speciellt orolig, lämnar du dessutom in den till t.ex. oss på PSXCare är det ingen fara med din key, du kan begära att vi lägger den på ett USB minne åt dig så har du den själv också

Din DVDKey är 32 tecken lång...

Det kommer upp trådar lite överallt när det händer något med spel, oftast här i allmänt... eftersom folk inte förstår att spelsnack gäller ALLT som har med spelen i sig att göra

ABGX.net = en databas över Xbox 360 releaser
    Tack för svaren!
    Har bara en liiiten fråga kvar

Idag kommer jag få lite brända spel av min kompis (han hade flashat men råkade uppdatera). Det enda jag behöver göra är att köra dem igenom
    ABGX360 genom DVD'n och patcha dem, sen är det bara att spela? Kommer ABGX360 fixa filen på DVD'n då om den är opatchad, eller måste jag ladda ner en ny?
    Samt, är det allt jag behöver göra om jag också ska spela live senare?

Och, ABGX är alltså en databas över releaser. Så den visar bara vilka torrents som finns till vilka spel, eller visar den också om torrentsen är skadade? Hur ser man det?

- iRayMan

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    ABGX360 patchar inte skivor, det är omöjligt... (iaf efter att du brännt ut skivan)

Det du kan göra om den felar är att använda IMGBurn och kopiera in spelet, köra det genom ABGX360 igen, låta den patcha iso'n och bränna ut på nytt

Läs Livesäkerhets tråden för mer info om hur du håller dig säker på live, jag kör inte moddat på live längre... jag kör bara original på live och en JTAG för allt annat

ABGX är en release databas
    ABGX360 är en "stealth" databas, alltså en databas som innehåller information om alla Xbox 360 spel skivor
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    ABGX360 patchar inte skivor, det är omöjligt... (iaf efter att du brännt ut skivan)

Det du kan göra om den felar är att använda IMGBurn och kopiera in spelet, köra det genom ABGX360 igen, låta den patcha iso'n och bränna ut på nytt

Läs Livesäkerhets tråden för mer info om hur du håller dig säker på live, jag kör inte moddat på live längre... jag kör bara original på live och en JTAG för allt annat

ABGX är en release databas
    ABGX360 är en "stealth" databas, alltså en databas som innehåller information om alla Xbox 360 spel skivor
    Kan man bränna om en DVD+R DL skiva på nytt? Trodde att det var en engångsskiva?
    Samt, har du någon bra guide på hur man gör det här? Aldrig använd ImgBurn förut!

Har hittat två bra guider här:
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/732074
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/729303

Men min fråga är fortfarande, går det att återbränna en DVD+R DL skiva?
    Blir ju jävligt dyrt annars att sitta och bränna på nya skivor hela tiden..
    Last edited by iRayMan; 2011-10-16 at 16:23.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Kan man bränna om en DVD+R DL skiva på nytt? Trodde att det var en engångsskiva?
    Samt, har du någon bra guide på hur man gör det här? Aldrig använd ImgBurn förut!

Har hittat två bra guider här:
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/732074
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/729303

Men min fråga är fortfarande, går det att återbränna en DVD+R DL skiva?
    Blir ju jävligt dyrt annars att sitta och bränna på nya skivor hela tiden..
    Du bränner 1 gång per skiva, därav du inte kan fixa skivan

Du måste bränna om en skiva om den inte stämmer om du ska vara livesäker...
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Du bränner 1 gång per skiva, därav du inte kan fixa skivan

Du måste bränna om en skiva om den inte stämmer om du ska vara livesäker...
    Behöver skivan bara vara patchad när man ska spela live, eller hela tiden om man ska spela live då och då? Alltså det jag menar är , loggar den här AP25 grejen
    medan man är offline?

Och, är Wave något man fortfarande ska oroa sig om?
    Läste något om det i den här tråden: http://forum.psxcare.com/support/sho...es%C3%A4kerhet

Men det där verkar handla om iXtreme v1.51 elr något sånt, när jag tittade på *********** (http://***********/wave4.html)
    Last edited by iRayMan; 2011-10-16 at 16:56.

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Bifogning 1158
    Vad betyder det? Jag satte in spelet Driver, och försökte se med ABGX360 om det var patchat, men det där kom upp..
    Det står att det inte ska gå att spela på Xbox, men det funkar ju... Skivan är en Verbatim DVD+R DL!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Svårt att säga då bifogningen inte funkar där...

Anyways, om det är Driver SF är det ett nytt spel med ett nytt skivformat (XGD3) som inte ABGX360 stödjer ännu
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Svårt att säga då bifogningen inte funkar där...

Anyways, om det är Driver SF är det ett nytt spel med ett nytt skivformat (XGD3) som inte ABGX360 stödjer ännu
    Jaha, men vilka spel har dessa skivformat och när kommer ABGX360 stödja dem?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Jaha, men vilka spel har dessa skivformat och när kommer ABGX360 stödja dem?
    Alla kommande spel kommer ha det, och dom som kommit relativt nyligen;

Driver SF, GoW3, Dark Souls, Rage, Forza 4 bland annat

ABGX360 stödjer dom med nästa version, när den kommer vet jag ärligt talat inte
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Alla kommande spel kommer ha det, och dom som kommit relativt nyligen;

Driver SF, GoW3, Dark Souls, Rage, Forza 4 bland annat

ABGX360 stödjer dom med nästa version, när den kommer vet jag ärligt talat inte
    Tack för alla svar! Kommer skriva till dig i PM nästa gång om jag har fler frågor! =D

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Tack för alla svar! Kommer skriva till dig i PM nästa gång om jag har fler frågor! =D
    Bättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lata
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Bättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lata
    Sant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :P

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Sant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :P
    jag e inte forum moderator
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    jag e inte forum moderator
    Du, vad är Wave för nåt?
    Och, jag fick Spel från min kompis idag. Och från två av spelen fick jag ett "disc not supported" error. Betyder det att jag är bannad från Live nu? Orolig :/
    (har inte spelat live sen jag flashade boxen)
    Har iXtreme LT+2.0!

Kollade med Xval, stod: Failed AP2.5 challenge..

Är jag fucked nu? Kommer jag aldrig kunna spela live..?
    Last edited by iRayMan; 2011-10-17 at 19:14.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Wave = våg

I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan

Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Wave = våg

I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan

Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
    Men kommer inte jag bli bannad om jag går live nu? Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
    För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...
    Last edited by iRayMan; 2011-10-17 at 22:13.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Men kommer inte jag bli bannad om jag går live nu? Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
    För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...
    LT+ 1.9 och senare har inte haft skydd mot AP25 pga det som kallas AP26 (random checkar, det vill säga dom slumpar fram en check av flera hundra...)

Det är inte helt 100% säkert att du blir bannad för det, även original boxar har fått den flaggan
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Okej, tack! Men orsaken till att spelen inte funkade var för att jag nt hade patchat dem i ABGX360?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Okej, tack! Men orsaken till att spelen inte funkade var för att jag nt hade patchat dem i ABGX360?
    Pretty much eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Pretty much eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
    Aa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Aa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?
    Jag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag kört sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    Jag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag kört sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper
    Gears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?
    Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
    Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3

P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?
    Last edited by iRayMan; 2011-10-18 at 19:56.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Gears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?
    Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
    Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3

P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?
    http://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskin

JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort the best of the best

Jag kör massor av spel offline, faktum är att majoriteten spel har någon form av offline läge också
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0
    http://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskin

JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort the best of the best
    Jävligt snygg box! Själv har man bara en svart elite som låter alldeles för mycket! -.-

Men, jasper moderkort? Vilka sorter finns det? Vad är skillnaderna? Och, är JTAG bättre än Flash (iXtreme)? Vad innebär JTAG?

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

1. Lite hjälp tack!
    By Bibbee in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 22:46
  2. Lite hjälp här tack=P
    By Redman in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 16:56
  3. lite hjälp tack
    By EsCoRt RaLLy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-05-02, 20:57
  4. hjälp tack med 2.2 lite