Moderkorten som finns:
Xenon *utan HDMI*
Opus *utan HDMI bara USA typ*
Zephyr
Falcon
Jasper
Trinity *slim*
JTAG... läs mer här: http://forum.psxcare.com/support/sho...ågor-och-svar)
Moderkorten som finns:
Xenon *utan HDMI*
Opus *utan HDMI bara USA typ*
Zephyr
Falcon
Jasper
Trinity *slim*
JTAG... läs mer här: http://forum.psxcare.com/support/sho...ågor-och-svar)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Oj förlåt, har kollat den här sidan varje dag men såg aldrig att det blev en andra sida.. dum xD
Men du, när jag ska att mitt AC Brotherhood var gammalt sa du att jag skulle ta ut ison, patcha och bränna om. Men kan man göra det på samma CD då? Det är ju sjukt om man behöver 10 skivor annars för varje spel, och bränna på nytt varje gång en patch kommer ut...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Google is your friend!
Google is your friend!
Wow, många val alltså! Men, ska nog ha flashen lite längre, får köpa ett par skivor, köra gamla spel som inte lär bli patchade. Tröttnar jag på det kan jag "glitcha" den :P
P.S: Det här kanske är en riktigt konstig fråga men, är det möjligt att sommarjobba hos er? Har länge tänkt på var jag skulle kunna sommarjobba, och PSXCARE skulle ju vara sjukt roligt! Lär mig saker väldigt snabbt, sköter mig, osv. Förstår dock om ni inte anställer över sommaren eftersom det inte är ett "stort" företag då!
Just asking
Bookmarks