Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Messiahchip till Psxcare?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Question Messiahchip till Psxcare?

    Hej hej..

    Tänkte bara höra om ni fortfarande kommer att få in dessa chip? Kommer ni att få evenutell leverans senare än andra? Lade märke till att Psxcare tagits bort från länkarna på messiah-world. Verkar som inlägget om Neo4 + Origa inte var så uppskattat.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    55
    Respekt
    23

    Post

    <font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by flaapa:
    Hej hej..

    Tänkte bara höra om ni fortfarande kommer att få in dessa chip? Kommer ni att få evenutell leverans senare än andra? Lade märke till att Psxcare tagits bort från länkarna på messiah-world. Verkar som inlägget om Neo4 + Origa inte var så uppskattat.
    </font>
    Funderade precis i samma banor... Ge oss gärna besked asap Hansi

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag tror det där har blåst över nu, Gary missuppfattade typ allt jag skrev. Så kan det gå när man inte tar sig tid att sova ut.

    Även om CT skulle vara så oproffesionella att dom inte tar emot våra beställningar så har vi extremt goda kontakter med internationella distributörer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    55
    Respekt
    23

    Post

    <font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
    Jag tror det där har blåst över nu, Gary missuppfattade typ allt jag skrev. Så kan det gå när man inte tar sig tid att sova ut.

    Även om CT skulle vara så oproffesionella att dom inte tar emot våra beställningar så har vi extremt goda kontakter med internationella distributörer.
    </font>
    Ok, Nu börjar det hända spännande saker på messiah-world forumet, hoppas du updaterar oss om när du beställer Messiahchips och när de väntas inkomma


  5. #5
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    55
    Respekt
    23

    Post

    Post från Gazza/ChannelTech:

    "V3 support is now added to Messiah

    V5 support....this machine is the EASIEST to install Messiah to, and this support should be complete by tomorrow.
    As usual, with each console progression from Sony, the modifications become easier, this is the case with V5.

    Order systems go online TONIGHT, Igor and KVaks have finally given me thumbs up for FULL PAL console release, we have waited months for this time, and this time is NOW.

    Diagrams will be uploaded for V3, V4 and V5 by Friday evening."



  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag har beställt chip, det skall bara ordnas lite ekonomiska transaktioner (några hundra tusen som skall byta ägare) sedan tar det 1-2 veckor för tillverkning och leverans.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Question

    Är leverans innan jul fortfarande på tal? Man blir ju lite orolig nu när SONY har blandat in sig i leken.

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det hinner inte hända så mycket på så kort varsel. Den typen av varningsbrev som CT fått brukar sällan leda någonvart.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Sweden
    Inlägg
    171
    Respekt
    23

    Post

    Gäller detta Messiah chip för Japanska PS2 också eller bara pal och usa ps2 som vanligt
    No Comments..!

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Messiah är bara klart för PAL. Övriga versioner kommer först efter nyår.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    55
    Respekt
    23

    Post

    Skönt att höra att du har beställt =) ChannelTech har ju stängt sin onlineorder till ÅFare tills de har rätt upp Sony affären...

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det har aldrig funnits någon onlineorder för ÅF, man kunde bara beställa upp till 10 chip online.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. VÅGAR man rekommendera PSXCARE till sina polare?!
    By x3m in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 21:44
  2. till psxcare
    By A proud Xbox 0wner in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 19:55
  3. Till PSXCare
    By Yamazaki in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-04, 11:53
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  5. till psxcare ang hårdisk till ps2
    By daniel.com@mailbox.se in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 01:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •